loading
در حال بررسی درخواست شما
این قوی ترین تیم لهستان در این سال هاست
این قوی ترین تیم لهستان در این سال هاست

این قوی ترین تیم لهستان در این سال هاست


تیم میزبان با تیم های روسیه، جمهوری چک و یونان در گروه A هم گروه است و روز جمعه در دیدار افتتاحیه این رقابت ها باید به میدان برود.

لهستان تنها یک بار در رقابت های یورو حاضر بوده و آن به دوره گذشته در سال 2008 برمیگردد که آن ها نتوانستند از مرحله گروهی رقابت ها صعود کنند اما شزنی معتقد است مردم در نهایت چیزی را که لهستان قادر به انجام آن است مشاهده خواهند کرد.

" فکر میکنم لهستان شانس موفقیت دارد.جو اطراف تیم ملی کمی تغییر کرده است و مردم متوجه شده اند که ما در واقع دارای بازیکنان کلاس جهانی هستیم.

" سه بازیکن از دورتموند داریم که از بهترین ها در پست خودشان هستند - لوکاژ پیژک که یک مدافع راست است را میتوانم به راحتی در بین سه نفر برتر این پست در اروپا قرار دهم ، سطح آمادگی جسمانی که او دارد را پیش از آن هرگز ندیده ام.

" یاکوب بلاژیکوفسکی کاپیتانی که همواره سطح تیم ملی را بالا میبرد و در حالی که روبرت لواندوفسکی یک گلزن ذاتی هست.همچنین ما نمونه های زیاد دیگری را نیز داریم که می توانند تاثیرگذار باشند - لادویک اوبرانیاک یک هافبک فوق العاده است و چند مدافع مستحکم داریم.

" این تمام چیزی است که به منظور داشتن یک تورنمنت موفقیت آمیز برای ما وجود دارد.فکر میکنم این قوی ترین تیم لهستان است که هواداران طی این سال ها دیده اند بنابراین امیدوارم که آن ها را ناامید نکنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۵
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰