loading
در حال بررسی درخواست شما
کوشلنی می خواهد ام ویلا به آرسنال بپیوند
کوشلنی می خواهد ام ویلا به آرسنال بپیوند

کوشلنی می خواهد ام ویلا به آرسنال بپیوند


مدت زیادی است که صحبت هایی مبنی بر انتقال هافبک رن به شمال لندن شنیده می شود و مدافع میانی آرسنال می خواهد این بازیکن 21 ساله به او در تیم آرسن ونگر بپیوندد.

کوشلنی در گفت و گو با Goal.com می گوید: " من برنامه های باشگاه در فصل نقل و انتقالات را نمی دانم.تنها چیزهایی که در روزنامه ها منتشر می شود را می بینم زیرا ونگر در مورد آن هیچ چیز به ما نمی گوید.

" یان بازیکنی با کیفیت بالاست. روی توپ قدرتمند است و نگرش بزرگی دارد.او می تواند در یک رقابت مهم مانند لیگ برتر پیروز باشد. آیا او در آرسنال خوب خواهد بود؟ مطمئنا "

کوشلنی با خنده می گوید: " زمانی که در رقابت های یورو با هم هستیم برای متقاعد کردن او تلاش خواهم کرد."

کوشلنی در اولین تورنمنت مهم خود برای فرانسه شرکت خواهد کرد و باور دارد راهی که او به عنوان یک فوتبالیست پس از انتقالش ار لورین به آرسنال طی کرده موفقیت آمیز بوده است.

" هیچ کس نمی تواند شک داشته باشد از زمانی که به آرسنال آمده ام پیشرفت داشته ام. من به وضوح متوجه آن هستم این یک تلاش شخصی با کمک سرمربی است. برای من ونگر یک شخص کلیدی در زندگیم بوده است زیرا به من فرصت داد. همیشه سپاسگزار او خواهم بود.

" در آرسنال از نظر جسمی و ذهنی رشد کرده ام. فشار رسانه ها و جو موجود در فرانسه و انگلستان بسیار متفاوت است، شبیه خود بازی ها.

" نمی دانم درصروتی که در لیگ فرانسه مانده بودم اکنون در کجا می توانستم قرار داشته باشم شاید در تیم ملی هم حضور نداشتم."

فرانسه برای رویارویی با انگلیس در نخستین دیدار خود در این رقابت ها آماده می شود و کوشلنی امیدوارم است تیمش اولین پیروزی خود را در این تورنمنت مقابل کشوری که در آن بازی می کند به ثبت برساند.

" بازی مقابل انگلیس بدترین مسیر شروع تورنمنت است اما آن را قرعه کشی مشخص کرده و ما باید این را در نظر بگیریم که با هدف پیروزی و کسب سه امتیاز وارد میدان شویم.

" من از همه بازیکنان حریف شناخت دارم اما امیدوارم هیچ یک از آن دو یعنی تئو و الکس در روز خوبشان نباشند. امیدوارم آن ها پس از آن موفق باشند اما فقط بعد از پیروزی فرانسه."

ام ویلا در در دیدار دوستانه مقابل صربستان مصدوم شد و مجبور است به سرعت برای بازی های دور گروهی مقابل انگلیس، سوئد و اوکراین آماده شود.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : dailymail
بازدید: ۹۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰