loading
در حال بررسی درخواست شما
خصوصیات این تیم
خصوصیات این تیم

خصوصیات این تیم


آلمان در دو دیدار اخیری که در تورنمنت بزرگ مقابل تیم ملی پرتغال قرار گرفته٬ آنها را شکست داده ولی پر مرتساکر به هم تیمی هایش هشدار میدهد باید فراتر از دو بازی پیشین کار کنند تا به پیروزی برسند.

مدافع میانی آرسنال در سال ۲۰۰۶ و در حالی که تنها ۲۱ سال داشت از روی نیمکت نظاره گر پیروزی ۳-۱ ژرمن ها برابر پرتغال بود و در ادامه او و تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۰۸ نیز ۳-۲ پرتغال را شکست دادند. 
آلمان به طور مستقیم به یورو سعود کرد و پرتغال در پلی-آف. همی مسئله و نسل طلایی آلمان باعث شده همه شاگردان یوآخیم لوو رو مدعی بدانند. 

مرتساکر در مصاحبه با یوفا گفت:"مطمئنا این موضوع که آنها در دو دیدار اخیر بازی را به ما واگذار کرده اند برایشان نگران کننده خواهد بود ولی معتقدم اینبار برای شکست پرتغال باید چیزی فراتر از دو دیدار گذشته را ارائه کنیم."

مدافعان آلمان کار سختی در برابر کریستیانو رونالدو خواهند داشت و احتمالا این وظیفه سنگین بر دوش زوج دفاعی هلگر بادشتوبر و مرتساکر خواهد بود.

"او فوق ستاره تیم ملی پرتغال است٬ ولی فکر میکنم آنها در سال های اخیر به عنوان یک تیم با تجربه تر شده اند."

بازیکنان زیادی از هر دو تیم که در جام جهانی ۲۰۱۰ به میدان رفته اند٬ در یورو نیز حاضر خواهند بود. جایی که اکنون مرتساکر ۲۷ ساله یکی از با تجربه ترین عناصر تیم ملی آلمان است. ترکیب با استعداد و جوان تیم ملی آلمان اکنون بازیکنانی نظیر ماریو گوتزه٬ مسوت اوزیل و تونی کروس را در اخیتار دارد. مرتساکر معتقد است جوانان تیم ملی بیشتر به فوتبال آلمانی کمک خواهند کرد و ترکیب قدرتمندی را شکل خواهند داد.

"فکر میکنم این فرآیندی است که از جام جهانی ۲۰۰۶ آغاز شد. در سال های اخیر سعی کرده ایم به بهترین شکل از استعدادهایمان استفاده کنیم. ما آلمان ها از نسلی هستیم که کار بر روی بایکنانش از ۲۰ یا ۳۰ سال پیش شروع شده. با سبک بازی خودمان سعی میکنیم بازی را پیش ببریم. با این سبک شانس بسیار خوبی برای جلب احساسات داریم."

ورود تیم ملی آلمان با استقبال لهستانی ها رو به رو شد و تمرینات آلمان در این کشور تعداد زیادی را به خود جلب میکند که احتمالا یکی از دلایل آن بازیکنانی لهستانی-آلمانی یعنی لوکاس پودولسکی و میروسلاو کلوزه است.

"فکر میکنم اگر شما اصالتا متعلق به یکی از کشورهای میزبان باشید٬ هیجان را در طول تمریناتی که با حضور تماشاگران است حس خواهید کرد٬ همچنین بازی کردن در مقابل چنین جمعیتی برای سایر بازیکنان نیز هیجان انگیز است.
"ما ارزش و اهمیت یورو را میبینیم. میخواهیم تمام مسیر را طی کنیم و امیدواریم نتایج مثبتی بگیریم. این هدف ما از بودن در اینجاست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Uefa.com
بازدید: ۶۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰