loading
در حال بررسی درخواست شما
قهرمانی 1988 برای ما الهام بخش است
قهرمانی 1988 برای ما الهام بخش است

قهرمانی ۱۹۸۸ برای ما الهام بخش است


هلند 24 سال قبل با داشتن بازیکنانی نظیر مارکو ون باستن، رود گولیت و فرانک رویکارد موفق شد با شکست شوروی در دیدار فینال قهرمان این رقابت ها شود. و ونپرسی میگوید اگر هلند میخواهد از پتانسیل بالای خود در لهستان و اوکراین استفاده کند باید از آن تیم الهام بگیرد.

" در مورد آنچه که ما میتوانیم انجام دهیم اطمینان دارم. همچنین شما به خوبی میدانید که ما بازیکنان جوان و مستعدی نظیر جینی وینالدوم، جرمین لنس و لوک دی یانگ را در تیم داریم بنابراین به نظر میرسد در این تورنمنت و فراتر از آن آینده درخشانی برای ما وجود دارد.

" ما همواره میتوانیم به نسل قبلی خود در سال 1988 برای الهام گرفتن نگاه کنیم.تیمی که در آن سال فاتح رقابت های یورو شد همواره یکی از چیزهایی است که تحسینش میکنم و امیدوارم بتوانیم به همان موفقیت دست یابیم.

" در این دوره مدعیان زیادی در این رقابت ها حاضر هستند و ما یکی از آن ها هستیم اما شما نمیتوانید هیچ تیمی را دست کم بگیرید."

هلند طبق قرعه کشی در گروه مرگ مسابقات با تیم های آلمان، پرتغال و دانمارک هم گروه است اما ونپرسی اطمینان دارد که هلند از کروهش صعود میکند.

" همه در تمرینات هلند بسیار متمرکز هستند و هدفشان قهرمانی در این رقابت هاست. جو خوبی در تیم وجود دارد و یک خانواده هستیم. امیدواری بالایی وجود دارد که میتوانیم آن را به خوبی انجام دهیم.

" بدون تردید ما گروه بسیار سخت و چالش انگیزی داریم بنابراین فکر نمیکنم حریف آسانی در این زقابت ها پیدا کنید. همه نقاط ضعف و قوتی دارند و این شامل ما، آلمان، دانمارک و پرتغال نیز میشود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰