loading
در حال بررسی درخواست شما
خوش شانس بودیم
خوش شانس بودیم

خوش شانس بودیم


نیکلاس از پیروزی دانمارک برابر هلندِ مدعی خوشحال است و در عین حال معتقد است شانس نقش مهمی در پیروزی آنها داشته.

دانمارک در نیمه نخست با گل مایکل کرون-دهلی از هلند پیش افتاد و تا پایان این نتیجه را حفظ کرد. جایی که هلند شانس های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست میداد.
نیکلاس میگوید مهمترین چیز کسب ۳ امتیاز بازی بوده.

"شروع کردن بازیها به این خوبی چیزی بود که رویای آن را داشتیم٬ و جلو افتادن در نیمه اول برای ما بسیار خوب بود.
"باید بگوییم که آنها نیز شانس های گلزنی داشتند و در یک روز عادی فکر میکنم یک یا دو توپ از آن شانس ها باید گل میشد. ولی شانس از جانب ما بود و به خوبی از آن استفاده کردیم."

گل کرون-دهلی فشار هلند را بیشتر کرد ولی مهاجمان نارنجی پوشان نتوانستد گلزنی کنند. بندتنر میگوید برتری دانمارک مقاومت در برابر فشار هلند بوده است.

"ما نقشه بازی خودمان را داشتیم و فکر میکنم زمانی که آنها میخواستند از عقب زمین بازی را شروع کنند آنها را به خوبی متوقف کردیم. بازی کردن را برایشان سخت کردیم. آنها تنها زمانی شانس داشتند که ما توپ را در میانه زمین از دست میدادیم و میتوانستند در ضد حمله کار کنند٬ زیرا در آن لحظه بازیکنان سر جایشان نبودند.
"مدافعان مرکزی ما (دنیل اَگِر و سامیون کیائر) مستحکم کار کردند. آنها در برابر آزمونی دشوار قرار گرفتند و فکر میکنم برای حفظ نتیجه ۱-۰ به خوبی کار کردند."

بندتنر در بازی دیروز باید در کارهای دفاعی نیز شرکت میکرد. شانس های تهاجمی دانمارک اندک بود ولی حفط توپ و پرس او بر روی دفاع هلند برای حفظ پیروزی آنها مهم بود.

"بسیار راضی هستم. به عنوان مهاجم شما همواره دوست دارید که یک یا دو شانس گلزنی داشته باشید و در بازی بعدی شاید این شانس را داشته باشم ولی از اینکه از جلوی زمین دفاع کردم و به تیم اینگونه کمک کردم بسیار مفتخر و خوشحالم."

بازی بعدی دانمارک مقابل پرتغال خواهد بود٬ جایی که اگر آنها را شکست بدهند٬ دانمارک خودش را در جمع ۸ تیم برتر جام خواهد دید. 

"اگر پرتغال را شکست دهیم٬ نتیجه فوق العاده ای خواهد بود٬ ولی اکنون به چیزی فراتر از این نمیتوانیم فکر کنیم. باید به این باور که میتوانیم از بازی بعدی امتیاز کسب کنیم ادامه دهیم زیرا تنها ۳ امتیاز برای صعود به دور بعدی کافی نیست.
"ما بازیها را خوب شروع کردیم و پشت سر گذاشتن بازی نخست با پیروزی عالی است. همیشه شما کمی عصبی هستید زیرا زمان زیادی را برای آماده سازی و ورود به این مسابقات صرف کرده اید. اکنون فقط به بازی پرتغال فکر میکنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰