loading
در حال بررسی درخواست شما
این تیم می تواند به هر تیم دیگری آسیب بزند
این تیم می تواند به هر تیم دیگری آسیب بزند

این تیم می تواند به هر تیم دیگری آسیب بزند

بازیکن 18 ساله تیم ملی انگلیس در بازی با فرانسه نمایش قابل قبولی را ارائه داد و 60درصد توپ های او به درستی به هم تیمی هایش رسید. او می گوید این بازی در این سطح آن هم در برابر تیمی چون فرانسه برای شروع او بسیار هیجان انگیز و خوب بوده است

"بازی کردن در چنین تورنمت هایی و در برابر بازیکنانی که در سطح بین المللی هستند باعث می شود احتمال اشتباه و از دست دادن توپ زیاد باشد و ممکن هست توپ های زیادی را خراب کنید.

"شما فقط باید نتیجه را به نفع خود به پایان برسانید حتی اگر یک پیروزی زشت بدست آورید. ما در تیم تیم انگلیس کیفیت خوبی ارائه کردیم و فرانسه هم نشان داد که به خوبی کیفیت لازم را ارائه می کند.

بازی بعدی چمبرلین در برابر سوئد روز جمعه برگزار میشود که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ممکن است سوئدی ها یک پله پایینتر از فرانسه باشند ولی آنها با انگلیسی ها رقابت سنتی دارند و هافبک آرسنال در انتظار یک رقابت حساس دیگر است.

" همه این بازی ها برای ما سخت هستند.

"همه تیم ها می خواهند به عنوان تیم اول صعود کنند بنابراین ما هر بازی به همان مسیری نزدیک می شویم که آن را میشناسیم و می دانیم چقدر دشوار است. اما اگر روز روز ما باشد این توانایی را داریم که بر هر تیمی صدمه بزنیم.

"تا زمانی که با تمام وجود تلاش میکنیم و روی اهدافمان تمرکز کنیم می توانیم هر تیمی را که مقابل ما بازی میکند شکست دهیم پس با امیدواری تمام حملاتمان با قدرت از سر میگیریم و سربلند خواهیم شد.
مترجم: حمید پوربهی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰