loading
در حال بررسی درخواست شما
امیدوارم مقابل هلند بازی کنم
امیدوارم مقابل هلند بازی کنم

امیدوارم مقابل هلند بازی کنم

او اذعان کرد از اینکه مقابل پرتغال بازی نکرده دلسرد است اما قبول دارد که باید حرفه ای بماند و برای استفاده از فرصت ها در یورو 2012 صبر کند.

یواخیم لو در بازی ابتدایی آلمان ترجیح داد از هولگر بداشتوبر و مت هاملس به عنوان مدافعان میانی استفاده کند و مدافع آرسنال می گوید باید خود را با شرایط تطبیق دهد به علاوه او می داند که برای کسب جایگاه چه رقابت دشواری در جریان است.

مرته ساکر به اکسپرس گفت:

"از ابتدا مشخص بود که تصمیم گیری در این باره تا چه حد دشوار است. حقیقت این است که انتظار این را نداشتم وقتی شما از آغاز آماده سازی ها همه توانتان را به کار می گیرید طبیعی است انتظار بازی نکردن را نداشته باشید. بنابراین غافلگیری بزرگی بود"

"متوجهم که برای لو سخت بود که این را به من بگوید اما این برایم وضعیت جدیدی است که باید تا آنجا که ممکن است به سرعت آن را بپذیرم"

پر این را نقطه ی پایان بازی های ملی اش نمی داند به علاوه او می خواهد سخت تمرین کند تا لو را متقاعد کند در ادامه از او استفاده کند.

"همیشه در زندگی هم همین طور است. گاهی برای اینکه بهترین انتخاب ممکن را انجام بدهیم دست به انتخاب تصادفی می زنیم همیشه جنبه های مثبتی هم در تصمیمات وجود دارند شاید من در آینده بازی کنم"

"من به کارم ادامه می دهم چون وقتی که مدافعی روی نیمکت می نشیند به این معنا نیست که دیگر در تیم نقشی ندارد در بازی های ملی در نتیجه ی یک مصدومیت یا یک کارت زرد ممکن است خیلی چیزها به سرعت اتفاق بیفتند"

ممکن است مدافع 27 ساله به خاطر تجربه اش در ازای ون پرسی نقشی را در تیم ملی آلمان بازی کند. لو باید چهارشنبه با هلند مصاف کند که پس از باخت در بازی اول مقابل دانمارک به دنبال کسب پیروزی است و پر معتقد است شناخت او از مهاجم هلند می تواند به تیمش کمک کند

"او بازیکنی است که همیشه می تواند به شکل غریزی راه حلی پیدا کند شاید او بارها و بارها کاری را تکرار کند و این قابل پیشبینی است او مهاجمی در سطح جهانی است که بر اساس بازی مدافعان واکنش نشان می دهد و یک پای چپ شگفت انگیز دارد مربی[یواخیم لو] این را می داند هنوز من می توانم به همتیمی هایم بگویم چه باید بکنند"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۵۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰