loading
در حال بررسی درخواست شما
دو گل بنتنر هم کمکی نکرد
دو گل بنتنر هم کمکی نکرد

دو گل بنتنر هم کمکی نکرد

بنتنر اولین بازیکن آرسنال که در یورو2012 گلزنی کرد اما گل های بنتر برای جلوگیری از شکست دانمارک در برابر پرتغال کافی نبود.
دانمارک که تیم دوم گروه B بود در بازی اول خود موفق شده بود تیم ملی هلند را در عین تعجب همگان شکست دهد.دانمارک در نیمه اول با دو گلی که دریافت کرد ابتدا از حریف خود عقب افتاد.

گل اول بازی توسط په په مدافع پیش تاخته پرتغالی ها روی یک ارسال کرنری توسط خوزه موتینهو در دقیقه 25 بازی به ثمر رسید و هلدر پستیگا 11 دقیقه بعد روی پاس آروم نانی موفق به گل زنی شد تا تیم ملی دانمارک نیمه اول را با دریافت دو گل از حریف خود عقب بیفتد.

اما تنها 4 دقیقه مانده به پایان نیمه نخست بازی بنتنر یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا امید به تیم دانمارکی ها برگردد.این گل با حرکت یاکوبسن شروع شد او توپ را برای مایکل کروهن در دهانه ی دروازه ارسال کرد و کروهن هم توپ را بایک ضربه سر به بنتنر سپرد و او توپ را با ضربه سر نه چندان دشواری دروازه را باز کرد.

در نیمه دوم کریستیان رونالدو چند موقعیت گلزنی خوبی را به دست آورد و حتی می توانست پرتغال را به گل های بعدی برساند که موفق نشد تا اینکه بنتنر در دقیقه 80 بازی و فقط 10 دقیقه مانده به پایان بازی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند .

پرتغال توسط بازیکن تعویضی خود سیلوستره وارلا موفق شد در دقایق پایانی مسابقه بازی را 3بر2 به نفع پرتغالی ها کند .

بنتنر و دانمارک روز یکشنبه در آخرین بازی از مرحله گروهی مقابل تیم آلمان قرار میگیرند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۵
به قلم ♥Arsenal♥
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰