loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار هیجان انگیزی در راه است
اخبار هیجان انگیزی در راه است

اخبار هیجان انگیزی در راه است

مدیر اجرایی باشگاه آرسنال که اکنون برای آماده سازی مقدمات سفر آرسنال در چین به سر می برد در مصاحبه ای درباره شرایط تیم صحبت کرده که آن را با هم می خوانیم.

"باید قدمی رو به جلو برداریم و لیگ برتر یا لیگ قهرمانان را فتح کنیم، این هدف ماست، ما یک بازیکن مهم به نام پودولسکی به تیم اضافه کرده ایم و جک ویلشر هم به ترکیب بازخواهد گشت که این نکته مثبتی برای تیم است.

همچنین با چند نفر هم در حال مذاکره هستیم و فکر می کنم چیزهای هیجان انگیز و شادی بخشی برای هواداران در راه باشد.

می خواهیم با دقت کارهایمان را انجام دهیم، نیازی نداریم بازیکنان زیادی بخریم ولی باید با دقت خرید هایمان را انتخاب کنیم، بازیکنانی که به تیم می آیند باید چیز جدیدی به تیم اضافه کنند، این کاری است که ونگر انجام می دهد و استعدادهای خاص را شناسایی می کند و در این سالها نیز همین کار را انجام داده و مطمئنم باز هم اینگونه خواهد بود."

گازیدیس در مورد رابین ونپرسی هم گفت:

"در پایان فصل جلسه خوبی داشتیم و توافق کردیم که او روی حضورش در یورو تمرکز کند و هیچ حرفی از مذاکرات به میان نیاید، از هواداران می خواهیم در قبال رابین صبور باشند چون او درگیر تورنمنت مهمی است."

وقتی از گازیدیس در مورد اینکه آیا تیری هانری روزی به آرسنال بازخواهد گشت یا خیر پرسیده شد او گفت:

" تیری بخشی از باشگاه ماست، او به اینجا آمد تا با تیم تمرین کند و هیچکس انتظار نداشت در نهایت برای تیم بازی کند.

ما یک مجسمه از او ساخته ایم و در جای جای استادیوم رکوردهای گلزنی او را ثبت کرده ایم، او با چند گلی که در این دوره قرضی زد برای ما مشکل ساز شد چون باید تعداد گلهای زده او را عوض می کردیم، شاید اگر او برگردد و دوباره برای ما بازی کند باید این کار را از اول انجام دهیم!

خیلی واضح است که تیری با باشگاه پیوندی جدا نشدنی دارد و از ته دل عاشق باشگاه است، ولی در حال حاضر او بازیکن نیویورک ردبولز است و در آنجا خوب کار می کند.

چه کسی می داند که او در آینده پست مهمی در آرسنال خواهد داشت یا خیر، خیلی از بازیکنانی که آرسنال را ترک کرده اند دوست دارند به اینجا بازگردند و این نشان دهنده خاص بودن این باشگاه است، جایگاه تیری همیشه در آرسنال محفوظ است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog
بازدید: ۱,۵۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰