loading
در حال بررسی درخواست شما
می دانم که این تیم تسلیم نخواهد شد!
می دانم که این تیم تسلیم نخواهد شد!

می دانم که این تیم تسلیم نخواهد شد!


در مورد رسیدن به صدر

چلسی یک بازی کمتر دارد ولی خوب است زیرا ما دو بازی سخت مقابل بولتون با مربی جدید داشتیم. با دو بازی فشرده روبرو شدیم و در هر دو بازی قدرت روانی و بدنی ما به شدت مورد امتحان شد.

در مورد حرکت گالاس قبل از گل تساوی

متاسفم اگر تکل خوبی نبود. واقعا!
در حال حاضر دو چیز شنیده ام. یکی اینکه اوون کویل بابت تکل ناراحت است و من متاسفم اگر تکل خوبی نبود. از این بابت عذر خواهی می کنم.دوم اینکه او از این بابت ناراحت است که ما به بازی ادامه دادیم. فکر می کنم این منصفانه نباشد زیرا بازیکنانی که به بازی ادامه دادند نمی دانستند پشت سرشان چه اتفاقی افتاده است. وقتی بازیکن آنها به زمین افتاد،آنها نمی دانستند که آیا بلند شده است یا خیر. زیرا وقتی توپ را به دست می آورید، به جلو حرکت می کنید و نمی دانید که پشت سر شما چه اتفاقاتی می افتد. به همین خاطر است که معتقدم نمی توانید هربار که بازیکنی به زمین می افتد و شما توپ را تصاحب می کنید،آن را به بیرون بزنید. این به این معناست که وقتی شما 1-2 عقب هستید، هربار که توپ را تصاحب می کنید،هربار که بازیکنی به زمین می افتد مجبورید توپ را به بیرون بزنید. چنین چیزی غیر ممکن است. به همین خاطر قانون را عوض کرده اند.

در مورد اینکه چنین حادثه ای هفته ی پیش بر ضد آرسنال اتفاق افتاد

نمی دانم به خاطر دارید یا نه ولی وقتی که در مورد بازی اورتون از من سوال کردید، من بلا فاصله گفتم که انتظار نداشتم آنها توپ را به بیرون بزنند. آنجا وضعیت بسیار واضح تری بود زیرا دنیلسون به زمین افتاد، آنها توپ را گرفتند و برای زدن گل سوم رفتند. بعد بازی من گفتم که مشکلی نداشت.

در مورد تکل هایی که در دو بازی با بولتون زده شد

در دو بازی گذشته اگر همه ی تکل هایی که بر روی ما زده شد و تکل هایی را که ما زدیم جمع کنید، مطمئن نیستم که به نفع ما باشد زیرا بر روی ما چند تکل شدید زده شد. ولی ما محجبوریم که با آن کنار بیاییم و من متاسفم اگر حرکت گالاس خطا بود ولی من نمی توانم تصمیم داور را عوض کنم.

در مورد اولین برداشتش در مورد تکل گالاس

از بیرون از زمین خشن به نظر نمی آمد. من دو یا سه بازیکن را دیدم،فقط گالاس نبود. فکر می کنم در ابتدا فابرگاس هم آنجا بود.نمی دانم،باید دوباره آن را نگاه کنم.

در مورد شنیدن تشویق هواداران آرسنال برای مصدوم شدن دیویس

البته که ما این را نمی خواهیم. معتقدم همیشه ما برای رفتارمان مسئولیم. هر اتفاقی که بیوفتد و در هرجایی که باشد.

در مورد شروع پر استرس تیمش

احساس می کردم که می توانیم به بازی برگردیم، بله، ولی به همان اندازه فکر می کنید که اشتباه بعدی می تواند کشنده باشد و بازی را کاملا عوض کند. می توانستید 0-3 عقب باشید بنابراین بسیار مهم بود که با سرعت بازی کنیم و در دفاع دیگر اشتباه نکنیم. در زمان 1-2 در ذهن آنها شک وارد شد و در ذهن ما ایمان شکل گرفت. می دانم که این تیم تسلیم نخواهد شد.آنها تا پایان مبارزه خواهند کرد.

در مورد مصدومیت دیابی

دیابی به دلیل ضربه ای که در بازی رفت با بولتون خورد،دچار کشیدگی ماهیچه ی ساق پا شد. او با ماهیچه ی گرفته به زمین رفت و نتوانست موفق شود. نمی دانم چه مدت بیرون خواهد بود. باید آن را چک کنید زیرا با اسکن چیزهای بیشتری می بینید. بنابراین باید محتاط باشیم.

در مورد نشان دادن همبستگی و پیشروی تیم

فکر می کنم می توانیم این دو را با هم ترکیب کنیم. مسلما از لحاظ بدنی مقاوم تر شده ایم. نمی توانید تیمی را بهتر از بولتون پیدا کنید که کاری که آنها امشب انجام دادند را بهتر انجام دهد زیرا آنها یارگیری نفر به نفر کردند و کوچکترین فضایی به ما ندادند.وقتی توپ را در اختیار داشتند آن را به کوین دیویسی می دادند که برای هر توپی می جنگید. سپس به خوبی برای توپ دوم می رفتند. آنها این کار را به خوبی انجام دادند بنابراین مقابل هیچ تیم دیگری مانند بولتون، از لحاظ فیزیکی بهتر تست نخواهید شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰