loading
در حال بررسی درخواست شما
دوست دارم به شزنی گل بزنم
دوست دارم به شزنی گل بزنم

دوست دارم به شزنی گل بزنم


توماس پس از پایان نیمه اول دیدار برابر یونان به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد و پزشک تیم ملی چک اعلام کرد او ۷۵٪ شانس حضور در برابر لهستان را دارد. روزیسکی برای رسیدن به این دیدار خوشبین است ولی تصمیم نهایی٬ امروز گرفته خواهد شد.

توماس برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش٬ جمعه همراه با تیمش تمیرین نکرد.

"تصمیم گرفتم تمرین نکنم. تا شنبه صبح صبر خواهیم کرد و سپس تصمیم خواهیم گرفت. مصدومیت به خودی خود در حال بهبود است بنابراین باید نتایج درمان را پیش از مسابقه ببینیم ولی هنوز زمان داریم. به اندازه کافی تجربه دارم که بدانم تمرین نکردم مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در این مورد احساس مثبتی دارم."

میشل بیلک سرمربی تیم ملی جمهوری چک می گوید توماس به بازی میرسد.

"باور دارم توماس بازی خواهد کرد ولی اگر او به بازی نرسید٬ جایگزین هایی داریم."

بنا بر اخبار رسیده از اردوی تیم لهستان٬ ویچک شزنی حتی پس از پایان حرومیت یک جلسه ای به دلیل دریافت کارت قرمز٬ در ترکیب ابتدایی لهستان نخواهد بود و تایتون به حضور غیر منتظره اش درون دروازه لهستان پس از مصدومیت فابیانسکی و احراج شزنی ادامه خواهد داد.

روزیسکی در مورد احتمال بازی کردن شزنی با لبخند گفت:"دوست دارم که شزنی بازی کند و دوست دارم به او گل برنم. این برای فصل بعد در آرسنال عالی خواهد بود.
"او دروازبان بسیار خوبی است و فکر میکنم میتوان برای ۱۵ سال در آرسنال بازی کند و بهتر شود. دروازبانان لهستانی بسیار خوب هستند. بسیاری از آنها در خارج از لهستان بازی میکنند و هر کدام که بازی کند٬ بقیه آنها ندارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : guardian
بازدید: ۸۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰