loading
در حال بررسی درخواست شما
بندتنر آماده است
بندتنر آماده است

بندتنر آماده است

تنها پیروزی حضور دانمارک در مرحله ی یک چهارم نهایی را تضمین می کند.

"خیلی خوب است که بدانید در چنین تورنومنتی هنوز شانسی دارید اما اگر آن بازی را ببازید حذف خواهید شد. می توانید از ما انتظار داشته باشید که هر کاری می توانیم بکنیم تا نتیجه ی مثبتی بگیریم"

بندتنر در حالی که دانمارک با دو گل از پرتغال عقب بود توانست با دو گل خود بازی را به تساوی بکشاند اما گل دیر هنگام وارلا 1 امتیاز ارزشمند را از دانمارک گرفت.

"همه ما سخت تلاش کردیم تا بازی را برگردانیم همه چیز خوب بود و زدن گل تساوی شگفت انگیز بود در پایان شاید بعضی ها با ناامیدی آنجا را ترک کردند ولی ما همه سعی خود را کردیم"

بندتنر باور دارد این تعهد و تلاش به مردان مورتن اولسن در لویف آرنا کمک خواهد کرد جایی که در صورت شکست پرتغال برابر هلند یک تساوی هم کافی خواهد بود.

"می دانستیم که بعد از تساوی هم ممکن است ببازیم اما الان نمی خواهیم روی آن تمرکز کنیم ما دو عملکرد خیلی خوب داشتیم و می توانیم آن را بهبود ببخشیم یک بازی خوب در طول 90 دقیقه علیه آلمان و آنگاه ما نتیجه ی خوبی گرفته ایم"

در گروه B آلمان 6 امتیازی و پرتغال و دانمارک 3 امتیازی هستند اما همه حتی هلند بدون امتیاز هم اگر نتایج به نفعشان رقم بخورد شانس صعود دارند و نیکلاس امیدوار است تیمش به هیچ وجه فرصتش را از دست ندهد

"اگر آلمان را ببریم در یک چهارم خواهیم بود خیلی خوب است که هنوز فرصت داریم و بر سرنوشت خودمان تسلط داریم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : uefa.com
بازدید: ۸۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰