loading
در حال بررسی درخواست شما
باید در بهترین وضعیت مان باشیم
باید در بهترین وضعیت مان باشیم

باید در بهترین وضعیت مان باشیم

او می خواهد امشب هم دوباره آن عملکرد را تکرار کند. تئو در بازی قبلی با دادن یک پاس گل به دنی ولبک و به ثمر رساندن یک گل نتیجه را به سود انگلیس برگرداند.

"باید بگویم عملکرد های بهتری هم وجود داشته است اما زمانی که از روی نیمکت بلند می شوید باید آماده باشید در چنین تورنومنت ها و موقعیت های مهمی باید کاملا قبراق و هوشیار باشید"

"این به خودتان ه مبستگی دارد نه این که فقط به سرعت به فرم خوبی برسید. باید بگویم این عملکرد قطعا یکی از بهترین هایم بوده است"

انگلیس در آخرین بازی باید به مصاف میزبان برود و شاید یک تساوی هم برای صعود آنها کافی باشد. ولکات از میزان خطر تیم اولگ بلوخین آگاه است اما امیدوار است انگلیسی ها بتوانند جنبه های مثبت دو بازی قبلیشان را با هم در این بازی ترکیب کنند

"این بازی مقابل میزبان است و همواره سخت، اما ما به آنجا می رویم تا برنده باشیم"

"همه می گویند دفاعمان برابر فرانسه برجسته بوده اما در حمله خوب نبوده ایم همچنین می گویند مقابل سوئد خوب دفاع نکردیم اما باید بگویم کمی بدشانس بودیم"

"امیدواریم همه ی قسمت های خوب عملکردهایمان در برابر اوکراین کنار هم جمع شوند برای شکست دادن آنها باید در بهترین وضعیت خودمان باشیم، باور کنید حریف سختی برایمان خواهند بود"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۳۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰