loading
در حال بررسی درخواست شما
بی صبری برای بازی زیر نظر ونگر
بی صبری برای بازی زیر نظر ونگر

بی صبری برای بازی زیر نظر ونگر



مهاجم تازه کار آرسنالی ها که در حال حاضر برای تیم ملی آلمان در مسابقات یورو 2012 مشغول توپ زنی است در انتظار بازی زیر نظر آرسن ونگر است .
مهاجم 27 ساله آلمانی که توانست در صدمین بازی ملیش گلزنی کند در این رابطه می گوید :

" او مربی بسیار موفقی هم در اروپا و هم در سراسر جهان است . قطعا این مسئله ای بود که به تصمیم من برای پیوستن به آرسنال کمک کرد .
او زبان های مختلفی می تواند صحبت کند و این شامل آلمانی نیز می شود که می تواند بسیار کمک حال باشد . ما برخی اوقات تلفنی با هم صحبت می کنیم که بسیار خوب است و همواره باعث ساده شدن تصمیم من می شد . 
همچنین من با پر مرتساکر نیز هر گاه دیدار داریم صحبت می کنم . پر درباره نحوه سازماندهی باشگاه و زمین تمرینات و هواداران صحبت هایی کرد و این واقعا کمک حال بود . 
این ها قطعا برای انتخابی قاطع تاثیر گذار بود اما در نهایت البته این تصمیم من بود که به اینجا بیایم .  "

لوکاس که تمام مدت بازیگریش را در المان سپری کرده است نگرانی خاصی از بابت هماهنگی با فوتبال جزیره ندارد .

" من فکر می کنم بوندسلیگا توانست تجربیات بسیاری در سال های اخیر کسب کند و با سطح بالای فوتبال جهان فاصله ای ندارد . اما فوتبال انگلستان قدرتمند تر است و یک لیگ جذاب تر از دیدگاه من .
در لیگ برتر استادیوم های بسیار خوبی وجود دارد و باشگاه های قدرتمندی نیز حاضر هستند و من مطمئنم که مشمول بازی های هیجان انگیزی خواهم شد . 
من فکر می کنم از نظر رابطه با این فوتبال به زودی هماهنگ شوم . من بازیکنی هستم که در یک استایل مشابه بازی می کنم . آن ها در انگلستان با سرعت بازی می کنند و گل های زیادی به ثمر می رسد و رقابت سخت و تنگاتنگی نیز وجود دارد . من از این سبک فوتبال لذت می برم پس از این منظر من فکر می کنم با آن در زمان کمی بتوانم هماهنگ شوم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰