loading
در حال بررسی درخواست شما
فروش سایت ساختمانی کوئینزلند
فروش سایت ساختمانی کوئینزلند

فروش سایت ساختمانی کوئینزلند


باشگاه فوتبال آرسنال اعلام کرد سایت ساختمانی کوئینزلند را با قیمت ۲۶ میلیون پوند به شرکت های ساختمانی بِرَت (Barratt) و شرکت ساختمانی لاندن - کوآدرنت (London & Quadrant) فروخته است.

از سال گذشته کار بر روی این کارگاه ساختمانی واقع در کنار ورزشگاه اَشبرتون گِرُو آغاز شده است. پایان این پروژه ۱۲۸ میلیون پوندی٬ ۳ برج مسکونی در کنار ورزشگاه خواهد بود که هر یک واحدهایی کوچک تا پنت هاوس های ۱۰۰ متر مربعی خواهند داشت. این پروژه همچنین شامل دو سالن بدنسازی٬ حیاط٬ قسمت های تجاری و یک کافه خواهد بود. انتظار میرود فروش این واحدها از ماه سپتامبر آغاز شود.

فروش این املاک٬ که در نتایج مالی فصل ۲۰۱۲/۱۳ لحاظ خواهد شد٬ تماما توسط بازوی اقتصادی باشگاه٬ شرکت تجاری اَشبرتون٬ به همراه شریک ساخت و ساز تجاریش آنتونی اسپنسر انجام خواهد گرفت.

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی توپچی ها در اینباره گفت:"این یک مرحله برجسته در پروژه های تجاری املاک ما است که در سال های اخیر درآمد پایداری را برای باشگاه به ارمغان آورده. این پول یک درآمد مهم در حال حاضر است جایی که ما در حال افزایش درآمدهای تجاریمان هستیم. این آخرین معامله بزرگ املاک پیش روی ما بود و البته از این پس ما تعدادی پروژه های کوچک تر را نیز در دست خواهیم داشت."

آلاستر بِرد٬ مدیر اجرایی منطقه ای شرکت بِرَت نیز گفت:"خوشحالیم که به همراه شرکت لاندن - کوآدرنت قسمتی از این پروژه برجسته خواهیم بود. این پروژه خانه هایی بسیار با کیفیت را در منطقه ارائه خواهد داد و قسمتی از گسترش تجارت ما در لندن خواهد بود."






 موقعیت سایت ساختمانی کوئینزلند - برای بزرگنمایی بر روی عکس کلیک کنید


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰