loading
در حال بررسی درخواست شما
آلمان به نیمه نهایی راه یافت
آلمان به نیمه نهایی راه یافت

آلمان به نیمه نهایی راه یافت

آلمان دیشب با برد پرگل و راحت در برابر تیم ملی یونان به مرحله نیمه نهایی رفت و احتمال اینکه در نیمه نهایی حریف آنها تیم ملی انگلستان باشد بسیار زیاد است .

در این دیدار نه لوکاس پودولسکی و نه پر مرتساکر به میدان رفتند ، ولی این اتفاق جلوی پیشرفت آنها را نخواهد گرفت چرا که یونان تیمی که آلمان را در استفاده از ستاره های خود تحریک کند نبود.

یواخیم لو گفت : در نیمه اول نا امید کننده ظاهر شدیم تا اینکه فلیپ لام در دقیقه 39 بازی موفق به گل زنی شد.

در ادامه آلمانها بازی منطقی و زیبایی را به نمایش گذاشتند تا نیمه نخست به پایان رسید . در بین نیمه یونانی ها به خود آمدن و در دققه 55 گئورگیوس ساماراس کار را برای یونانی ها به تساوی کشاند.

اما آلمانها با بازی منظم و منظقی در ادامه حملات زیادی روی دروازه یونانی ها انجام دادند و بالاخره سامی خدیرا در دقیقه 61 بازی و کلوزه دقیقه 68 و بار دیگر رئوس در دقیقه 74 موفق به باز کردن دروازه یونان شدند.

یونانی ها به دلیل خطا به روی سالیپینگیدیس در محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شدند که توسط پاپاستاپولوس به گل تبدیل شد ولی این گل برای یونانی ها کاری نکرد و تنها اختلاف را به دو گل رساند تا از سنگینی شکست کم شود ، و در اخر هم بازی با نتیجه 4 بر 2 به نفع آلمانها تمام شد تا یونان به خانه باز گردد و آلمان به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۳
به قلم ♥Arsenal♥
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰