loading
در حال بررسی درخواست شما
دو توپچی انگلیس به خانه باز میگردند
دو توپچی انگلیس به خانه باز میگردند

دو توپچی انگلیس به خانه باز میگردند


تئو ولکات و چمبرلین پس از بازی با ایتالیا و حذف انگلستان به خانه باز میگردند.

روی حاجسون از سویی سعی داشت بازی را به پنالتی ها بکشاند که موفق هم بود و با توجه به اینکه ریکاردو مونتولیوو پنالتی خودش رو بیرون زد ولی اشلی یانگ ضربه محکم و پر قدرت خودش رو به دیرک دروازه زد و لوییجی بوفون هم موفق شد پنالتی اشلی کول را مهار کند بعد از این ضربه پنالتی آلساندرو دیامانتی پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا ایتالیا به مرحله بعد برود و انگلیس به خانه باز گردد.

چمبرلین اصلا در این دیدار مورد استفاده قرار نگرفت ولی ولکات پس از یک ساعت وارد زمین شد. ولکات کنار یانگ بازی میکرد و چند استارت زد در طول 90 دقیقه که ثمری نداشت .

در حالی که فقط چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود دانیل د روسی توپ رو در محوطه جریمه نزدیک به دروازه هارت به بیرون زد تا کار 0-0 در 90دقیقه به پایان برسد.

انگلستان شانس های خود را توسط گلن جانسون و بقیه از دست رفت ولی از واکنش های خوب بوفون هم نباید غافل شد .

وین رونی و دنی ولبک مهاجمان تیم ملی انگلستان بودند در نیمه نخست که کاری از پیش نبردند و اون سمت هم مهاجم نوک ایتالیا ماریو بالوتلی هم از موقعیت هایش به خوبی استفاده نکرد و نیمه نخست هم با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.


در نیمه دوم دانیل د روسی یک شوت ناگهانی به سمت دروازه جو هارت زد و هارت نتوانست توپ را جمع کند ، توپ که جلوی پای بالوتلی افتاده بود ضربه دیگری به سمت دروازه زد که جو هارت باز هم توپ را دفع کرد این بار توپ به مونتولیوو رسید که او در شرایط نامناسبی توپ را به بالای دروازه زد .

پس از این درگیری ها در میانه زمین بر سر مالکیت توپ ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

ایتالیا یک بار موفق به گلزنی شد که مهاجمان این تیم در آفساید قرار داشتند و گل مردود اعلام شد و بازی به ضیافت پنالتی ها کشیده شد تا حریف آلمان در نیمه نهایی مشخص گردد. در ضربات پنالتی انگلستان حذف شد و این لاجوردی پوشان بودند که موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۵
به قلم ♥Arsenal♥
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰