loading
در حال بررسی درخواست شما
گراهام دیکتاتور بود
گراهام دیکتاتور بود

گراهام دیکتاتور بود


آندرس لیمپار بازیکن سابق آرسنال که بین سالهای 1990 تا 1994 ، 116 بازی برای آرسنال انجام داد می گوید بازی در تیم گراهام مانند زندگی در عراقِ صدام حسین بود.

او که در طول چهار سال حضورش در آرسنال موفق به کسب پنج جام شد می گوید جرج گراهام حتی یک بار هم با او دست نداده است!

لیمپار در مصاحبه ای با Aftonbladet TV گفت:

"شرایط تیم گراهام مثل عراقِ زیر نظر صدام بود، او حال به هم زن بود، یک روز در حال تمرین بودیم که او یک بازیکن را به اتاقش فرا خواند، البته اتاق که نمی شود گفت چون همه صدای آنها را می شنیدند، بعد رو به بازیکن کرد و گفت من تو را به لیدز فروختم، بازیکن گفت دوست ندارم به لیدز بروم و گراهام پاسخ داد بسیار خوب، وسایلت را جمع کن و تیم را ترک کن.

عجب آدم بی رحمی! هیچوقت ندیدم یک بازیکن اینگونه اشک بریزد، او از 16 سالگی در آرسنال بود و فکر کنم به لیدز فروخته شد."

لیمپار در دوران حضورش در آرسنال موفق به زدن 20 گل شد و یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم بود، او یک گل معروف هم از 40 یاردی در سال 1992 به لیورپول زد، در سال 1994 گراهام او را فروخت.

"او من را در ماه آپریل فروخت در حالی که قراردادم ماه می تمام می شد، هیچ صحبتی از تمدید قرارداد نشد و تنها چاره رفتن بود، دوست داشتم کارم را در آرسنال ادامه دهم و قرارداد جدیدی امضا کنم ولی او این اجازه را به من نداد.

به او گفتم من در این چهار سال جامهای زیادی با آرسنال بردم، این کافی نیست؟ همراه با او و مدیر برنامه هایم به دفترش رفتیم و او به ما گفت پیشنهاد خوبی از منچستر سیتی دریافت کرده ایم و تو باید به آنجا بروی.

متوجه شدم وقت رفتن است، دستم را به سمت او بردم تا با او دست بدهم ولی او این کار را نکرد و فقط گفت به خاطر چهار سالی که اینجا بودی ممنون! صندلی اش را چرخاند و پشت به ما به دیوار خیره شد. بعد از چهار سال او حتی زحمت دست دادن به من را هم به خودش نداد، به سمت منچستر راه افتادیم ولی در بین راه تماسی از اورتون دریافت کردیم و من در نهایت به اورتون پیوستم."

لیمپار در سال 1995 با اورتون جام حذفی را گرفت و برای بیرمنگام، کلرادو رپیدز و چند باشگاه سوئدی هم بازی کرد و در سال 2001 بازنشسته شد، او در پاسخ به این سوال که آیا از آن موقع تا به حال با گراهام ملاقات داشته یا خیر گفت:

"بله، چند بار او را دیده ام و او هیچ تغییری نکرده است، هنوز همان آدم مغرور است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Guardian
بازدید: ۹۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰