loading
در حال بررسی درخواست شما
امضای قرارداد تجاری با اِیرتل
امضای قرارداد تجاری با اِیرتل

امضای قرارداد تجاری با اِیرتل


باشگاه فوتبال آرسنال امروز با شرکت خدمات ارتباطی تلفن همراه اِیرتل قرارداد تجاری ۳ ساله را به امضا رساند.

این قرارداد به این شرکت افریقایی این امکان را میدهد تا حق استفاده از نشان تجاری در میزبانی ها و محتوا را در ۵ کشور نیجریه٬ زامبیا٬ غنا٬ اوگاندا و روآندا داشته باشد.

این قرارداد فرصتی ایجاد خواهد کرد تا باشگاه فوتبال آرسنال جزئی از ۴۲ میلیون هوادار آرسنال در قاره افریقا باشد. مشتریان شرکت اِیرتل در نیجریه٬ زامبیا٬ غنا٬ اوگاندا و روآندا این شانس را خواهند داشت تا برنده بلیط بازیهای آرسنال در تور تابستانی پیش فصل شوند و اخبار باشگاه آرسنال را بر روی تلفن همراهشان داشته باشند. علاوه بر این قرارداد٬ اِیرتل اپراتور رسمی موبایل آرسنال در تور پیش فصل توپچی ها خواهد بود.

آرسنال همچنین از طرح پرورش ستارگان فوتبال شرکت اِیرتل پشتیبانی خواهد کرد و با برگزاری تورنمتی سالانه به پسران و دختران جوان این فرصت را میدهد تا فوتبال را در محیطی امن دنبال کنند. اِیرتل نیز برای حمایت از تحصیل بازیکنان به ازای هر گلی که در رقابت ها به ثمر برسد مبلغی را پرداخت خواهد کرد تا به بازیکنان این شانس را بدهد تا نه فقط در زمینه ورزش٬ بلکه در برنامه های درسی نیز صاحب بهترین فرصت ها باشند. آرسنال مربیان تایید شده یوفا را به هر یک از این ۵ کشور اعزام خواهد کرد تا در تمرینات به بازیکنان کمک کنند و در هر سال ۵۰ بازیکن را برای آموزش در کلاس فوتبال در لندن میزبانی خواهد کرد.

مدیر قسمت تجارت های بین المللی آرسنال٬ وینا ونکاتاشم٬ در اینباره گفت:"خوشحالم که به شرکت اِیرتل برای اضافه شدن به خانواده شرکای تجاری آرسنال خوش آمد بگویم. این دومین قرارداد بلندمدت تجاری از قاره افریقا است و میخواهیم با اِیرتل تعدادی از طرح های نو را به اجرا بگذاریم که شروع آن سفر آرسنال به نیجریه در جریان تور تابستانی خواهد بود. این سفر نشانه نگاه آرسنال به افریقا و افزایش شناخته شدن باشگاه در تمام جهان است.

مدیر بازاریابی اِیرتل در افریقا٬ آندره بِیِرز نیز گفت:"هواداران فوتبال در افریقا به خاطر احساس عمیقشان به این ورزش بزرگ شناخته میشوند. سبک بازی جذاب آرسنال و همچنین تاریخچه این تیم برای کار با بهترین استعدادهای افریقا باعث تقویت این همکاری میشود و یک فرصت ارزشمند را به بازیکنان و هواداران ما میدهد. این همکاری باعث افزایش انگیزه اِیرتل در پروژه پرورش ستارگان افریقا در تعدادی از کشورها خواهد شد که استعدادهای جوان فوق العاده ای دارند و میتوانند جزئی از تیم های پایه و یا تیم المپیک باشند که قهرمان این رقابت ها میشود."

پس سال ۱۹۹۳ که اولین سفر توپچی ها به افریقا بود٬ اکنون این دومین مرتبه سفر آرسنال به این قاره است. در این سفر آرسنال با تیم ملی نیجریه دیدار خواهد کرد. شرکت اِیرتل در حال نهایی سازی انتخاب تا به هوادارانی از ۵ کشور نام برده شده بلیط بازی آرسنال در آبوجا و شانس ارتباط با تیم را بدهد. جزئیات به زودی اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰