loading
در حال بررسی درخواست شما
بازیکنان ما را هم زدن!!
بازیکنان ما را هم زدن!!

بازیکنان ما را هم زدن!!

آرسن ونگر از نحوه برخورد رسانه ها با مساله گالاس و تکلی که بر روی بازیکن تیم بولتون انجام داد و منجر به گل آرسنال شد شگفت زده شده است
زمان زیادی از بازی نگذشته بود که مربی تیم بولتون " اوون کویل" طی مصاحبه ای تکل گالاس را با عنوان یورش نام کرد و بعد از این مصاحبه بود که محافل ورزشی انگلستان به سرعت در این موضوع شروع به نوعی جو تازه بر علیه آرسنال کردند
البته کویل در مصاحبه ای که در روز جمعه انجام داد اعتراف کرد که کمی زیاده روی کرده است و آرسن ونگر هم اعلام کرد که این اولین باری نیست که رسانه ها این جو را ایجاد میکنند
" من نمیخواهم به این قضیه پر و بال بدهم اما جو ایجاد شده واقعا وحشتناک بوده است"
" تکل گالاس ، تکل بدی بود اما هیچ عمدی را نمیتوان در آن دید"
 چیزی که از همه خنده دار تر است این موضوع است که وقتی تیم ما دچار چنین مشکلاتی میشویم و بازیکنانمان دچار صدمه میشوند ، بعضی ها میگویند که میدانستیم در مقابل آرسنال چگونه بازی کنیم! باید  آنها را میزدیم، و هیچ کسی در کشور به این قضیه اهمیت نمیدهد.
" همیشه این موضوع من را شگفت زده میکند که مردم از این قضیه فرار میکنند که وقتی بازیکنان ما را در بازی میزنند  تنها سوالی که از من پرسیده میشود این است که اوه شما خیالاتی نشده اید؟.
اما این موضوع کسی را آزرده نمیکند که وقتی بازیکنان ما را میزنند و همه این موضوع را درست میدانند!
" بعد از بازی با بولتون من گفته ام که اگر گالاس بازیکن حریف را مصدوم کرده ما به خاطر این موضوع متاسفیم. ما به صحنه نگاه خواهیم کرد  و اگر به این نتیجه برسیم که تکل از روی عناد و دشمنی بوده است یک بیانیه خواهیم داد. ما به این تکل از جهات محتلف نگاه کرده ایم و آن را بر رسی کرده ایم و باور داریم که یک سهل انگاری بوده و هیچ عمدی در کار نبوده است .
این موضوعی است که مارا آزرده میکند که اگر هم این تکل از روی دشمنی زده شده باشد چرا باید به یک مساله کشوری تبدیل شود و همه جا در مورد آن صحبت بشود؟"
" اگر شما در سراسر جهان یک نظر سنجی در مورد این قضیه بگذارید که آیا آرسنالی ها جوانمردانه فوتبال بازی میکنند همیشه به یک جواب واحد خواهید رسید این چیزی است که ما تلاش میکنیم به آن دست پیدا کنیم"
" به جدول بازی جوانمردانه نگاه کنید و ببنید چه تیمی در صدر است ! آرسنال، این بهترین پاسخ به سوال شماست"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۲
به قلم عباس رجب پور
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.کام
بازدید: ۶۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰