loading
در حال بررسی درخواست شما
تمدید نمیکنم
تمدید نمیکنم

تمدید نمیکنم


بیانیه رابین به شرح زیر است:

این بیانیه ای است برای هواداران در مورد وضعیت کنونی من. در تمام این مدت برای احترام و پایبندی به باشگاه و طبق توافقی که با آقای گازیدیس و آقای ونگر داشتیم سکوت کردم٬ ولی به دلیل گمانه زنی های فراوان در رسانه ها فکر میکنم که بهتر است شما بدانید که در حال حاضر چه اتفاقاتی در جریان است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود٬ پس از پایان فصل با آقای گازیدیس و رئیس جلسه ای داشتیم. این جلسه ای بود برای استراتژی آینده و سیاست باشگاه. در مورد مسائل مالی و موارد مربوط به قرارداد هنوز صحبتی نشده است٬ که واقعا هم موارد مالی اولویت اول من نیست.

شخصا فصل خوبی را سپری کردم ولی هدف من برنده شدن جام با تیم و بازگرداندن باشگاه به دوران اوجش است. با تمام احترامی که برای آقای ونگر٬ بازیکنان و هواداران قائلم٬ بار دیگر به من ثابت شد که در بسیاری از موارد در مورد راهی که آرسنال باید در آن قدم رو به جلو بردارد اختلاف نظر داریم.

بسیار زیاد به این موضوع فکر کرده ام٬ ولی تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید نکنم. مطمئنا شما هوادارن حق دارید که با نظر و تصمیم من مخالف باشید و من همیشه برای نظرات شما احترام قائلم.

من باشگاه و هواداران را دوست دارم٬ مهم نیست چه اتفاقی رخ دهد. در این مدت که در آرسنال بودم با باشگاه رشد کردم و تبدیل به یک مرد شدم. در طول این مدت همه در باشگاه و هوادارن از من حمایت کردند و همواره در داخل و خارج از زمین همه توانم و حتی بیشتر را به کار گرفتم. به بودن جزئی از این باشگاه فوق العاده طی هشت سال گذشته افتخار میکنم.

به مجرد اینکه آقای گازیدیس از تعطیلات دو هفته ای از امریکا باز گردد٬ نشست های بیشتری خواهیم داشت و اگر پیشرفت های بیشتری حاصل شود شما را در جریان خواهم گذاشت.

رابین ونپرسی.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : robinvanpersie.com
بازدید: ۱,۸۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰