loading
در حال بررسی درخواست شما
حمله سنگین عثمانوف به مدیریت آرسنال
حمله سنگین عثمانوف به مدیریت آرسنال

حمله سنگین عثمانوف به مدیریت آرسنال



خلاصه ی بدون جزئیات بیانیه:

شرکت red & white‌ به سهام داری عالشیر عثمانوف و فرهاد مشیری که حدود ۳۰ درصد از سهام باشگاه را در اختیار دارند طی بیانیه ای بلند بالا به اتفاقات ۲۴ ساعت اخیر باشگاه و موضوع رابین ونپرسی پرداختند.

عثمانوف و مشیری معتقدند دست های ونگر بیش از پیش برای مانور خالی خواهد شد و نگرانی خود را از رفتن احتمالی سایر بازیکنان اعلام کردند:

کنار آمدن با شرایط سخت مالی باشگاه به سرمربی ما مربوط میشود و نه به سهامداران. تحمل بار سنگین فروش بازیکنان شاخصش به خاطر پرداخت بدهی های استادیوم جدید و تلاش برای پیدا کردن جایگزینانی ارزان قیمت.
طبیعتا همه اینها در نهایت عملکرد تیم در زمین بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
این سیاست در مسیری پیش میرود که بهترین بازیکنانمان را از دست بدهیم٬ در اغلب موارد به رقیبان مستقیم ـمان که باعث میشود بازیکنان آینده خودشان و جاه طلبی باشگاه را زیر سوال ببرند.
وضعیتی که کاپیتان و بهترین بازیکن ما در فصل گذشته با آن رو به رو شده حاصل اندیشیدن به این مسئله است.

یکبار دیگر با خروج بهترین بازیکنان باشگاه رو به رو هستیم زیرا نمیتوانیم در مورد مسیر آینده و این موضوع که میتوانیم جام برنده شویم به آنها تضمین دهیم.
آنهایی که باید از رخ دادن چند باره این اتفاقات در آینده جلوگیری کنند کجا هستند؟
به عنوان یک باشگاه بزرگ اگر نمیتوانیم از پیشنهادات باشگاه های دیگر جلوگیری کنیم٬ حداقل سعی کنیم بازیکنانمان را اغوا کنیم و آینده روشنی ترسیم کنیم.
هر چقدر که میخواهید میتوانید تلاش کنید و به کارهای بد چهره خوبی بدهید و به این کار افتخار کنید ولی این موضوع نمیتواند این عامل واضح را که مربی فوق العاده مان نمیتواند از توانایی هایش استفاده کند و برای هوادارانی که بیشترین پول را در لیگ میدهند موفقیت کسب کند پنهان کند.

ساده است٬ یک باشگاه بدون بدهی با سرمایه ای بزرگ برای خریداری بهترین استعدادهای جهان برای رفتن به زمین با ادامه دادن سیاستش برای پرورش بهترین استعدادهای جوان٬ میتواند معتبرترین جام ها را کسب کند٬ جام هایی که حد کمال هر کسی است که در باشگاه فعالیت میکند.
در نهایت و با توجه به تعهد بلند مدت ـمان به باشگاه٬ به خرید سهام بیشتر باشگاه از هر کسی که تمایل به فروش سهامش دارد ادامه خواهیم داد.

همچنین برای رسمی کردن دیدگاه بلند مدت ـمان برای باشگاه و پایان دادن به هرگونه گمانه زنی در مورد جایگاهمان٬ ما به عنوان مالکان شرکت red & white ٬ با افتخار سهام ـمان در باشگاه را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خود و خانواده مان حفظ خواهیم کرد تا آیندگان نیز از آن بهره مند شوند.

بهترین ها را برای باشگاه خواستاریم و هرکاری که لازم باشد برای موفقیت باشگاهی که دوستش داریم انجام خواهیم داد.

"عالشیر عثمانوف و فرهاد مشیری"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Red & White
بازدید: ۱,۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰