loading
در حال بررسی درخواست شما
آیا هنوز راه بازگشت وجود دارد؟
آیا هنوز راه بازگشت وجود دارد؟

آیا هنوز راه بازگشت وجود دارد؟

این بازیکن هلندی که در سال 2004 از باشگاه فاینورد به آرسنال پیوست،روز چهارشنبه اعلام کرد قراردادی که تنها یکسال دیگر از آن باقی مانده را تمدید نخواهد کرد.

این بازیکن 28 ساله که در فصل گذشته عناوین فردی زیادی کسب کرد از سال 2005 تاکنون موفق به کسب جام نشده است و می خواهد با پیوستن به یک باشگاه بزرگ به این ناکامی پایان دهد.

اما دیویس کاپیتان سابق آرسنال میگوید هنوز هم ممکن است این بازیکن هلندی قراردادش را تمدید کند اما در صورتی که باشگاه پیشنهاد وسوسه انگیز مالی به او ارائه دهد.

دیویس که بین سالهای 1978 تا 1995 توانسته 447 با پیراهن آرسنال را به تن کند میگوید:
"من باور دارم او در حال حاضر قرارداد جدیدی امضا نخواهد کرد بنابراین اجازه دهید ببینیم چگونه آرسنال به مذاکره با او باز خواهد گشت."

"من شک دارم که باشگاه پولی که رابین انتظار داشته را به او ارائه کرده باشد.تصور من این است که رابین حقوق هفتگی 200 هزار پوندی می خواهد تا در آمدی مانند وین رونی و سمیر نصری داشته باشد.چیزی که برای ونپرسی عادلانه است."

"او گفته است من نمی خواهم قرارداد جدید امضا کنم.او در موقعیت خوبی برای چانه زنی قراردارد و در حال حاضر باید دید که آرسنال پیشنهاد بالاتری ارائه خواهد داد."

آرسنال طی بیانیه ای اعلام کرده است که می خواهد مهاجم تیمش را برای فصل بعد نیز حفظ کند،با این حال دیویس فکر میکند خروج ونپرسی به عنوان بازیکن آزاد میتواند یک بیزینس بد باشد و همینطور معتقد است که باید واکنش هواداران به این موضوع را نیز مشاهده کرد.

دیویس میگوید:"این که اجازه دهیم قرارداد او به اتمام برسد میتواند یک تجارت بد باشد،با این کار آنها 20 میلیون پوند را از دست خواهند داد که کار عاقلانه ای نخواهد بود."

"این یک ضربه بد به هواداران بود و فکر میکنم آنها تا صبح به آن فکر میکردند و این بیانیه اوضاع سختی را در آینده برای او رقم خواهد زد.
هواداران از وضعیت موجود راضی نیستند و دیدن واکنش آنها جالب خواهد بود،اما من مطمئنم رابین هنگامی که بازی کند 100درصد توانش را به کار خواهد گرفت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Skysport.com
بازدید: ۱,۱۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰