loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده برای مبارزه !!
آماده برای مبارزه !!

آماده برای مبارزه !!

در روز های حساس لیگ آرسنالی ها نیز عظمشان جزم رفتن است .
رفتن برای رسیدن به چیزی که چند سالی در خانه جدیدشان در محله اشبرتون گراو به دنبال آن بودند.
فتح لیگ برتر در سالی که این لیگ دست خوش حوادث زیاد و جالبی است . حوادثی که روز افزون بر جذابیت آن می افزاید و باعث می شود در سر تا سر کره خاکی نام لیگ برتر به عنوان بهترین لیگ جهان بر زبان ها بیاید.
آرسنال 4 و بولتون 2 . نتیجه ای بود که باعث شد آرسنال پس از چند ماه دوباره صدر نشین شود . حتی برای چند روز . بار اول صدر نشینی که در هفته اول و در پی پیروزی 6 - 1 برابر اورتون بود . حالا بار دیگر صدر نشینی این بار با طعم اعتماد به نفس . صدر نشینی که باعث افزایش روحیه مبارزه طلبی در تیم خواهد شد و تیم را به سمت یه بازه سه هفته ای سخت و دشوار خواهد فرستاد .
آرسن ونگر این عقیده را دارد وقتی مدعیان دیگر حتی 11 امتیاز از آرسنال فاصله داشتند آرسنال هنوز این شانس را داشت تا جبران کند . این عقیده ای بود که آرسن هرگز آن را عوض نکرد .
" من وقتی 11 امتیاز عقب بودیم هم باور داشتم . چرا نباید باور داشته باشم ؟
در انگلیس شما همیشه از گفتم کلمه ایمان و باور ترس دارید . ترس چیزی است که مانع از پیروزی شما می شود . ما همیشه در هر بازی در تلاشیم تا پیروز شویم و من به عنوان مربی اگر این ایمان را نداشته باشم که امروز پیروزیم باید من کناره گیری کنم و استعفا دهم .
رقابت ها بسیار سخت است ولی ما نیز شانس داریم تا پیروز این رقابت ها باشیم . این قهرمانی نیاز مند استفاده حداکثری از پتانسیل تیم است . من یقین دارم تیم ما پتانسیل بالایی دارد به علاوه اینکه راه بسیار زیادی نیز باقی مانده است . ما آماده نبردیم.
بالای جدول از لحاظ روان شناسانه بسیار جالب است . ولی از نظر عددی تفوت بسیار کمی دارد به خصوص که چلسی یک بازی عقب افتاده دارد . البته ما خوشحال هستیم زیرا دو بازی مشکل را پشت سر گذاشته ایم . وقتی شما در مقابل تیمی با یک مربی جدید بازی می کنید بردن برابر آن ها مشکل است ولی ما با تمرکز بالا توانستیم پیروز شویم . چیزی که مهم است این است حالا هر بازی بسیار اهمیت دارد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰