loading
در حال بررسی درخواست شما
صد میلیون پوند خرج کنید
صد میلیون پوند خرج کنید

صد میلیون پوند خرج کنید


پس از انتشار بیانیه رابین ون پرسی صحبت های بی شماری این روز ها در نشریات مختلف به چاپ می رسد و بازیکنان اسبق آرسنال نیز طی مصاحبه های گوناگون نظرات خود در اینباره را اعلام می کنند. 
شاید نکته جالب این روز های حرف های مختلف با رویکرد های مختلف درباره این بیانیه است و بازیکنان و اسطوره های باشگاه آرسنال هر یک صحبت های مختلفی درباره واکنش به این مسئله دارند.
مدافع تنومند سال های گذشته آرسنال٬ سول کمپل درباره این مسئله اعلام می کند آرسنال باید برای جذب سه ستاره جهان فوتبال تلاش کند و مبلغی در حدود صد میلیون پوند را وارد بازار نقل و انتقالات کند تا بتواند رابین ون پرسی٬ کاپیتان و آقای گل سال گذشته خود را حفظ کند. 

" من می توانم درک کنم که چرا رابین ون پرسی نمی خواهد قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کند. 
وقتی شما برای پیش فصل به باشگاهتان باز می گردید  و به رختکن می روید می خواهید بازیکنان سطح بالا در کنار خود ببینید و فکر کنید که بله ما برای انجام کار هایی خاص در این فصل آماده می شویم. این مسئله ای است که رخ می دهد.
این چیزی است که ون پرسی درباره آن دقت می کند و شاید او به این مسئله فکر می کند و از خود می پرسد حالا آیا اینگونه است؟

شاید این مسئله در هفته های جاری متفاوت شود و شاید چهره های جدید که باعث ایجاد احساسی متفاوت در وی شوند به تیم بیایند 
بازیکنان می آیند و می روند و این واقعیتی در فوتبال است. 
سال گذشته ون پرسی یک فصل فوق العاده داشت. به عنوان کسی که آخرین نفر در آن سال به تیم آمد به عنوان یک استعداد حالا یک بازیکن با کیفیت بالا است و یک مهره ارزشمند. 
اگر او در کنار خود شخصیت های قدرتمند دیگری ببیند شاید مسئله برای او در حال حاضر متفاوت شود.
وقتی او با آرسنال قرارداد امضا کرد٬ در کنار او بازیکنان سطح بالای زیادی بازی می کرند٬ شخصیت های بزرگ و این فوق العاده بود. آنها در کنار او بودند و او می دانست اینجا محلی است برای اینکه در آن حضور داشته باشد. در کنار تیری آنری٬ دنیس برگکمپ٬ پاتریک ویرا٬ من٬ تونی آدامز٬ ینس لمن و اشلی کول. 
ون پرسی آمد و با تیمی ترکیب شد که تفکرش بردن بود. او به تیم شکست ناپذیر ملحق شده بود و در اولین فصل حضورش جام حذفی را برد اما پس از آن ... هیچی.

رابین زمان های خوبی داشت و همینطور خود زمان های خوبی ساخت و او بیشتر این مورد را می خواهد. 
قاعدتا بیانیه او تند نویسی ای برای اعلام اینکه صبرش به پایان رسیده بود و اینکه دیگر نمی تواند برای قهرمان شدن در دوران ورزشیش صبر کند. 
از بیرون از ماجرا به نظر می آید که او می خواهد به باشگاهی برود که بداند فصل را برای قهرمان شدن آغاز خواهند کرد و نه فقط در شراطی باشد که اگر ها و شاید ها و اما ها وجود داشته باشد. 
شاید او در صورتی که آرسنال به سمت خرید سه ستاره سطح بالای فوتبال و خرجی در حدود صد میلیونی برود قرار داد جدیدی امضا کند. 
اما آن ها فابرگاس و نصری را تابستان گذشته از دست دادند پس ما قبلا در این شرایط بودیم و من نمی بینیم که چگونه قصد دارند تفاوت را در این زمان رقم بزنند. 
آن ها افراد بزرگی بودند و ونگر نمی تواند این اشخاص را جایگزینی کند. 
با آنکه واضح بود فابرگاس خواهان بازگشت به خانه اش بود اما فکر می کنم او نیز در صورتی که بازیکنان بزرگ دیگری در کنارش بودند در آرسنال می ماند."

اما کمپل در ادامه صحبت هایش تاکید می کند که تعویض مربی برای آرسنال به هیچ وجه راهکار نیست. اما تاکید دارد موفقیت در زمین بازی نیازمند زمان فعلی کوتاه مدت آرسنال است.

" آرسنال با این شیوه اقتصادی احتیاط آمیز شکل گرفته و آن ها یک استادیوم جدید فوق العاده دارند. آن ها فکر می کنند که بدهی های باشگاه با زمان بندی مشخص شده کم می شود و مسائل درون زمین درست می شود. 
آن ها پول سازی می کنند و در وضعیت خوبی هستند و همه چیز به خوبی پیش می رود اما آن ها برنده نمی شوند . 
تعویض مربی هیچ مسئله ای را عوض نمی کند. در این صورت آیا هر مربی جدید در بازار به سمت خرید های متفاوت و بیشتری می رود؟
مگر اینکه شخصی صد میلیون تولید کند و ونگر خرید های بزرگی برای باشگاه انجام دهد  و من نمی توانم تفاوت دیدگاهی در ون پرسی ببینم. 
این غیر قابل بازگشت است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Mirror
بازدید: ۳,۳۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰