loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد قرارداد جدید پنج ساله به کوشلنی
پیشنهاد قرارداد جدید پنج ساله به کوشلنی

پیشنهاد قرارداد جدید پنج ساله به کوشلنی


آرسن ونگر سرمربی آرسنال در سال های اخیر در تمدید قرارداد بازیکنان خود نظیر سمیر نصری و گائل کلیشی شکست خورده است و اکنون رابین ونپرسی که تنها 12 ماه دیگر با آرسنال قرارداد دارد در وضعیت مشابهی قرار گرفته و احتمالا آرسنال او را نیز از دست خواهد داد.

در همین راستا ونگر آماده آغاز مذاکرات با وینگر انگلیسی خود تئو ولکات است که تنها یک فصل دیگر به پایان قراردادش باقی مانده است و همچنین طی چند هفته آینده مذاکراتی را نیز با الکس اوکسلید چمبرلین بازیکن جوان خود انجام خواهد داد اما لورن کوشلنی مدافع مرکزی آرسنال اولین نفری است که به او پیشنهاد امضای قرارداد جدید ارائه خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری فرانسوی L'Equipe یک قرارداد جدید 5 ساله از سوی آرسنال به کوشلنی پیشنهاد خواهد شد تا این بازیکن 26 ساله تا سال 2017 قراردادش را تمدید کند.

کوشلنی که در در سال 2010 از لورین به آرسنال ملحق شد بسیار موفق بوده است در حالی که سه سال قبل در لیگ دسته 2 فرانسه حضور داشت. همچنین او چهار بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد که آخرین بازی ملیش در یورو 12 مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی بود.

کوشلنی مورد توجه تیم های منچستر سیتی، بارسلونا و میلان نیز قرار دارد اما آرسنال امیدوار است با ارائه یک قرارداد جدید به تمام شایعات پیرامون او پایان دهد.

انتظار میرود کوشلنی طی چند هفته آینده قرارداد خود را تمدید کند و این امر با پیوستن اولیویه ژیرو دوست نزدیکش به آرسنال افزایش خواهد یافت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۱,۲۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰