loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم کاملی شده ایم !!
تیم کاملی شده ایم !!

تیم کاملی شده ایم !!

در مورد نتیجه....
بسیار خوشحالم چون نیمه اول فوق العاده بودیم همراه با کیفیتی بالا. ولی متاسفانه از این برتری نتوانستیم استفاده کنیم و بدون گل از زمین خارج شدیم. سخت است که بتوانید ریتم و کیفیت خود را تا پایان 90 دقیق حفظ کنید. در نیمه دوم کمی از لحاظ فیزیکی افت کردیم و کمی هم تمرکزمان کم شد. بسیار مهم است که بعد از آن اشتباه نکنید و روزنه ها را ببندید و امیدوار باشید که حریف شما از لحاظ بدنی کم بیاورد و 20 دقیقه پایانی از آن شما شود. ای همان چیزی است که اتفاق افتاد. معتقدم از شروع بازی تا آخرین دقیقه بر بازی مسلط بودیم و المپیاکوس نیز به خوبی دفاع میکرد. آنها کاملا حساب شده و منظم 90 دقیه را سپری کردند.

در مورد عملکرد آنتونیس نیکوپولیدیس...
دروازبان آنها علاوه بر خوب بودن بسیار هوشمندانه بازی کرد. او همه چیز را پیش بینی میکرد و این همان دلیلی است که او برای سالهای طولانی در تیم ملی یونان بازی میکند. یکی از بهترین نمایش های یک دروازبان بود که پیش از این دیده بودم. نمایش بسیار خوبی هم شنبه از ویتو مانونه دیده بودم.

در مورد شیوه دفاعی المپیاکوس...
انتظار این نمایش را داشتم چون آنها به خوبی در زمین خود جمع میشوند و منتظر حریف میمانند. به گردش در آوردن توپ به خاطر دفاع چند لایه آنها سخت بود. شاید چون به آنها اجازه در دست گرفتن توپ و میدان را ندادیم آنها اینگونه بودند.

در مورد آندری آرشاوین...
زمانی که شما با تیمی بازی میکنید که 10 نفره در زمین خود دفاع میکنند به بازیکنانی نیاز دارید که بتوانند در فضایی کوچک بازی را ادامه دهند و آرشاوین این خصوصیت را دارد. در این بازی او بسیار هوشیار و مصمم بود و در این نوع بازیها او همیشه یک خطر جدی است.

در مورد دو بازی پرفشار متوالی...
از حالا پنج روز زمان ریکاوری داریم. همیشه سخت است که دو بازی متوالی با فاصله کم را انجام دهید. بازی با فولهام بسیار سنگین بود و به همین دلیل در نیمه دوم کمی از نظر فیزیکی افت کردیم. برای هر تیمی سخت است که کیفیتی مانند تیم ما را یکنواخت ادامه دهد.

در مورد حریف...
المپیاکوس 10 سال متوالی است که در لیگ قهرمانان بازی میکند. آنها تیمی با کیفیت هستند. هر جای اروپا که برای بازی بروید مطمئنا بازی سختی در انتظار شماست. اگر به نتیجه بازی امشب نگاه کنید به این نتیجه میرسید. گل نخوردن در این سطح فوق العاده است.

در مورد ارزش خریدن روبین ون پرسی...
معتقدم مانند تمام بازیکنان مطرح دنیا زمانی که روبین به اینجا آمد نام بزرگی نبود. بازیکنان بسیار خوب زیادی داریم که در اینجا مطرح شده اند.

در مورد نخریدن بازیکنان جدید...
زمانی که به بازیکنانی که امشب بازی نکردند نگاه میکیند متوجه دلیل نخریدن بازیکن جدید میشوید. اکنون باشگاه وضعیت مالی مناسبی را اعلام کرد. مردم انتظار دارند که پولی که بدست آمده را به سرعت خرج کنم. در این زمان که پنجره نقل و انتقالات بسته است شما نمیتوانید بازیکنی را بخرید. حتی اگر بخواهید از Waitrose (سوپر مارکتی با 185 شعبه) بازیکن بخرید هم نمیتوانید. این یک سوپرمارکت نیست. شما تنها در زمانی میتوانید بازیکن بخرید که موعد آن فرا برسد.

در مورد گلهای دیرهنگام...
مهم است که تمرکز خود را حفظ کنید. بازی مقابل تمرکز بالا و نمایش خوب دروازه بان همواره سخت است. در یک برهه زمانی 4-2-4 بازی کردیم و این کار همیشه یک ریسک است چون ممکن است اسیر ضد حملات شوید. آرامش را حفظ کردیم و به بازی ادامه دادیم. چیزی که در نمایش امشب بسار مهم و امیدوار کننده بود این بود که در طول بازی با اشتیاق بازی کردیم و نظم تیم را حفظ کردیم. هیچ کار غیرمنطقی انجام ندادیم. تیم کاملی شده ایم و عملکردمان این موضوع را نشان داد.

در مورد ادواردو...
ادواردو بازیکن با کیفیتی است. به دلیل مشکل عضلانی کوچکی که داشت، به اندازه کافی آماده نبود که بازی را از ابتدا شروع کند. با این وجود او روی نیمکت نشست تا مصدوم نشود. و در ادامه چون بازیکن دیگری روی نیمکت نداشتیم تا به جای او به بازی بفرستیم او به بازی آمد و دوباره باعث نتیجه گیری شد.

در مورد هواداران...
هواداران امشب بسیار خوب بودند.

در مورد بهبود مصدومیت والکات...
تیم زیر 20 سال ما مقابل زیر 20 سال المپیاکوس به میدان رفت و او 60 دقیقه در میدان بود و نمایش خوبی هم ارائه داد. او برای بازی در تیم ملی انگلیس و بازی شنبه برابر بلکبرن آماده خواهد بود.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰