loading
در حال بررسی درخواست شما
بنیک آفوبه - مسابقات زیر ۱۹ سال
بنیک آفوبه - مسابقات زیر ۱۹ سال

بنیک آفوبه - مسابقات زیر ۱۹ سال


بنیک آفوبه مهاجم آرسنال تیم ملی انگلیس را در رقابت های قهرمانی زیر 19 ساله های اروپا که در استونی برگزار می شود همراهی می کند و سایت رسمی باشگاه عملکرد او را در این رقابت ها مورد بررسی قرار میدهد.

[تصویر: gun__1314086780_140_player_afobe.jpg?ic=f034fcT][تصویر: gun__1265722939_england.png?ic=4625c1T]
Benik Afobe
England 1-1 Croatia
Tuesday, July 3

بنیک آفوبه در نخستین دیدار انگلیس مقابل کرواسی که از گروه B رقابت ها برگزار شد 90 دقیقه تیمش را همراهی کرد و این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

مهاجم آرسنال در این دیدار بسیار تلاش کرد اما علیرغم نمایش قابل قبولش موفق به گلزنی نشد. دماگوژ پاویچیچ نخستین گل این دیدار را برای کرواسی به ثمر رساند اما انگلیس خیلی زود با گل ناتانائیل چالوبا هافبک چلسی به بازی برگشت و در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-1 پایان یافت.


[تصویر: gun__1341578919_afobe_england_white.jpg]


[تصویر: gun__1314086780_140_player_afobe.jpg?ic=f034fcT][تصویر: gun__1265722939_england.png?ic=4625c1T]
Benik Afobe
England 2-1 Serbia
Group B
Friday, July 6

آفوبه در نخستین پیروزی انگلیس در دومین بازی خود در رقابت های قهرمانی زیر 19 ساله های اروپا موفق به گلزنی شد.

مهاجم جوان آرسنال در دقیقه شش مسابقه موفق شد از فاصله نزدیک ارسال کانر گودی را به گل تبدیل کند.

آفوبه که موقیعت های انگشت شماری داشت در یک لحظه با حرکتی هوشمندانه و فریب دهنده موفق شد توپ را به هری کین بدهد که او نتوانست این موقعیت را به گل تبدیل کند.

این مهاجم 19 ساله در دقیقه 37 مسابقه در محوطه جریمه یک حرکت ویرانگر انجام داد که مدافعان او را سرنگون کردند و در حالی که آفوبه اعتقاد به پنالتی داشت داور بازی چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه کار داد.


آفوبه نیمه دوم را به خوبی آغاز کرد و یک فرصت خوب گلزنی را با ضربه سر از دست داد اما تنها 10 دقیقه پس از این موقعیت ردموند ناتان موفق شد اختلاف را به دو گل برساند که آفوبه در این گل موثر ظاهر شد.

در دقیقه 70 نیکولا نینکویچ از ضربه کرنر نهایت استفاده را برد و اختلاف را به حداقل رساند. یک دقیقه بعد از گل صرب ها، آفوبه موقعیت دیگری را نیز از دست داد و در نهایت این بازی با برد 2-1 انگلیس همراه بود.



[تصویر: gun__1338461770_afobe_switzerland.jpg]




France 1-2 England

Group B

Monday, July 9

ینیک آفوبه در آخرین بازی انگلیس در دور گروهی رقابت ها مقابل فرانسه فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. انگلیس در این دیدار که دوشنبه شب در تالین برگزار شد موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و به مرحله نیمه نهایی رقابت ها صعود کند.

این مهاجم جوان با وجود اینکه در دیدار قبلی انگلیس مقابل صربستان گلزنی کرده بود در این دیدار نیمکت نشین بود اما جوانان نوئل بلیک پیروزی دیگری را نیز برای انگلیس به ثبت رساندند.

در دقیقه 16 جان لاندسترام بازیکن اورتون با شلیک خود موفق شد اولین گل این دیدار را برای انگلیس به ثمر برساند اما در دقیقه 30 مسابقه جوردن ورتوت گل تساوی را برای فرانسه به ثمر رساند. شیرهای جوان به سختی مبارزه کردند و بالاخره هشت دقیقه بعد هری کین مهاحم این تیم موفق شد گل برتری را برای تیمش به ثمر برساند.

انگلیس با این نتیجه به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله نیمه هایی صعود کرد و پنجشنبه در این مرحله مقابل یونان قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۰
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰