loading
در حال بررسی درخواست شما
چین می تواند قدرت بزرگی باشد
چین می تواند قدرت بزرگی باشد

چین می تواند قدرت بزرگی باشد

سرمربی آرسنال همراه تیمش به آسیا بازخواهد گشت تا بازی هایی در مالزی چین و هنگ کنگ برگزار کنند.

ونگر می گوید وضعیت حال حاضر فوتبال چین بی شباهت به روزهای اولیه جی لیگ ژاپن نیست و فکر می کند میزبان تابستانی آرسنال می تواند قوی و قوی تر شود.

"لیگ چین کمی شبیه لیگ ژاپن است، زمانی که من در سال 1994 آنجا بودم. آن زمان فوتبال حرفه ای در ژاپن 3 ساله بود و چین نیز اکنون چنین وضعیتی دارد اما این کافی نیست"

"برای اینکه ورزشی را مردمی کنید نیاز به استعداد ها و نخبگان دارید و همچنین نیاز به زیر ساخت ها و افرادی دارید که هر روز این بازی را تمرین کنند. نوابغ فوتبالی دیگران را برای این مسابقه به اشتها در می آورند اما بعد از آن باید از این حرکت حمایت کنید و مربی هایی داشته باشید که به استعداد های جوان تر تمرین بدهند"

"معمولا فوتبال پیرو قدرت اقتصادی است و اکنون قدرت اقتصادی دارد از اروپا به چین و برزیل منتقل می شود و اگر این کشور ها بخواهند[که فوتبالشان رشد کند]، از بابت بازیکن تامین هستند. تاریخ فوتبال در اروپا است اما اگر چینی ها بخواهند فوتبالشان را گسترش بدهند چقدر می توان در برابرشان ایستادگی کرد؟ زمان این را به ما نشان خواهد داد"

ونگر عقیده دارد میزان انگیزه ی چینی ها می تواند موفقیتشان در زمین را تععین کند همانطور که این اتفاق برای آرسنال رخ داد

"ما سازمانی داریم که کار خود را از سنین پایین آغاز می کند به همراه برخی عنصر و اجزای مربی گری و همه ی اینها بستگی به هوش و تحرک و البته شور و اشتیاق و انگیزه فرد دارد"

"برای این که در دوران حرفه ای خود به بالاترین سطح برسید نیاز به انگیزه فوق العاده زیادی دارید [وگرنه]می توانید عاشق فوتبال باشید در حالی که آمادگی این را ندارید که همه چیزتان در راه آن بگذارید"

"اما اگر می خواهید یک فوتبالیست بزرگ شوید باید فوتبال برایتان مهم ترین چیز باشد اگر زیر ساخت ها و آمورزش کافی وجود داشته باشد این نوع از انگیزه به طور طبیعی کافی است"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰