loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت بنایون به چلسی
بازگشت بنایون به چلسی

بازگشت بنایون به چلسی


این بازیکن 32 ساله تابستان گذشته و در زمان هدایت ویاش بوآش چلسی را ترک کرد و فصل گذشته را به صورت قرضی برای آرسنال بازی کرد.

علیرغم اینکه آینده او هنوز مشخص نیست وی دیروز در تمرینات پیش فصل چلسی شرکت کرد و در کنار بازیکنان جدید این تیم مثل ادن هازارد، مارکو مارین و کوین دی بروین تمرین کرد.

وی در مصاحبه ای که با سایت رسمی چلسی انجام داد در مورد اتفاقات فصل گذشته چلسی و قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان صحبت کرد، همچنین در مورد دوران حضورش در آرسنال نیز صحبتهایی را انجام داده که خواندنش خالی از لطف نیست.

"در درجه اول مهم ترین چیز این است که از دوران حضورم در آرسنال لذت بردم و از نظر فوتبالی می توانم فصل را به دو بخش تقسیم کنم.

وقتی بازیهای بیشتری انجام دهید بیشتر لذت می برید، من در ماه های پایانی فصل بازیهای زیاد و مهمی را انجام دادم، چند گل مهم هم زدم، پس کارم را در شرایط خوبی به پایان رساندم و تیم هم پایان قدرتمندی داشت، احساس خوبی داشتم، از دورانم در آنجا راضی هستم و هواداران هم همیشه از من حمایت کردند.

باشگاه از اینکه سوم شدیم خوشحال بود چون در شروع فصل همه می گفتند آرسنال نمی تواند در جمع چهار تیم باشد چون در رتبه های 16 و 17 اُم جدول بودیم ولی در تیم کیفیت خوبی وجود داشت و روند خوبی را در لیگ طی کردیم. در نهایت موفق به انجام این کار شدیم و بالاتر از تاتنهام کار را تمام کردیم چون همه دیدیم پس از فینال لیگ قهرمانان چه اتفاقی افتاد! "

چند روز پیش آندره سانتوس خطاب به یوسی بنایون در توئیتر گفته بود دوشنبه در تمرین آرسنال می بینمت! ولی بنایون جواب داد به شرطی منو خواهی دید که یه عکس از من همراهت باشه، به نظر می رسد آندره سانتوس فراموش کرده بود که دوران قرضی بنایون به پایان رسیده است، یوسی در این مورد گفت:

"آندره سانتوس یکی از دوستان خوب من است ولی نمی دانست من به تمرینات آرسنال بازنخواهم گشت." او با خنده ادامه داد: "فکر می کنم یک یا دو روز طول کشید تا متوجه بشود چه اتفاقی افتاده است، قبلاً هم این را بهش گفته بودم ولی فکر کنم او که به تازگی از دوبی برگشته حواسش سر جایش نبود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : chelseafc.com
بازدید: ۱,۰۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰