loading
در حال بررسی درخواست شما
نقش هواداران در جذابیت سفر
نقش هواداران در جذابیت سفر

نقش هواداران در جذابیت سفر


دروازه بان لهستانی توپچی ها یکی از اعضای تیم در سفر پیش رو به شرق آسیا خواهد بود و به کشورهای مالزی، چین و هنگ کنگ سفر خواهد کرد.

ژسنی شور و شوق 60.000 هوادار ورزشگاه امارات را تجربه کرده بود ولی انتظار چنین استقبالی را در سفر سال گذشته به آسیا نداشت.

"نکته بارزی که از سفر سال گذشته به یاد دارم این بود که متوجه شدیم در کشوری با فاصله زیاد از انگلستان هم هواداران زیادی داریم.

واقعاً شوکه شدیم، انتظار چنین چیزی را نداشتیم، فکر می کردیم به آنجا می رویم تا سفری آرام داشته باشیم، دو بازی انجام بدهیم و چند جلسه تمرین کنیم، در همین حد، ولی هواداران در تمام ساعات روز بیرون هتل بودند.

این به شما می گوید که این باشگاه چه قدر بزرگ است و این چیزی است که در ذهن من مانده است.

در همه جلسات تمرینی هر حرکت بازیکنان با واکنش هواداران رو به رو می شد، آنها خیلی مثبت بودند و همانطور که گفتم از این سفر لذت بردیم و آن هم به خاطر هواداران بود، این چیزی است که در سفر بعدی هم انتظارش را داریم."

آرسنال در ورزشگاه آشیانه پرنده پکن یک بازی دوستانه را با تیم منچستر سیتی انجام خواهد داد و ژسنی از بازی با قهرمان انگلستان در یک کشور خارجی را فرصت خوبی می داند.

"به نظرم در درجه اول مهم این است که با حریفان با کیفیت بازی کنیم، منچستر سیتی یکی از بهترین تیمهای اروپاست و اینکه در رقابتهای پیش فصل خودمان را جلوی آنها محک بزنیم خوب است.

تا حالا ورزشگاه آشیانه پرنده را از نزدیک ندیده ام و نمی دانم چه شکلی است ولی منتظر بازی در آنجا هستم و علیرغم اینکه بازی دوستانه است ولی امیدوارم ما برنده بازی باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰