loading
در حال بررسی درخواست شما
بنفش سلطنتی
بنفش سلطنتی

بنفش سلطنتی


گروه هیپ هاپ دو نفره "ریزل کیکس" که هوادار آرسنال هستند٬ در کلیپی٬ پیراهن دوم آرسنال با زمینه بنفش تیره به همراه راه راه های سیاه را به همراه آهنگی از آلبوم جدیدیشان "استریو تیپیکال" رونمایی کردند.

در این کلیپ (که در انتهای خبر میتوانید آن را دانلود کنید)٬ الکس چمبرلین٬ الکس سانگ و کیرون گیبس نیز حضور دارند و برای نخستین بار این پیراهن را به تن کرده اند.

استفاده از رنگ بنفش تیره٬ در شصتمین سالگرد تاج گذاری ملکه انگلستان ظاهری سلطنتی را برای تیمی که در دهه ۱۹۸۰ به عنوان "رویال آرسنال" (آرسنال سلطنتی) شناخته میشد به همراه آورده است.

نوار قرمز بر روی سر آستین ها مکمل زمنیه بنفش پیراهن است٬ جایی که طراحی متفاوت راه راه های روی آستین و پیراهن٬ ظاهری مدرن را به این طراحی بخشیده است.

در مورد دیگر جزئیات لباس هم می توان به لوگویی که پشت آن قرار دارد اشاره کرد، طرح WM ، ترکیبی که هربرت چپمن پایه گذار آن بود، همچنین داخل پیراهن هم همان شعار معروف توپچی ها “Victoria, Concordia, Crescit” به معنی "پیروزی از طریق هماهنگی" حک شده است.

جوراب های راه راه بنفش و مشکی٬ که بر روی هر یک نوار قرمز رنگی به چشم میخورد٬ ادای احترام به هربرت چپمن است که برای نخستین بار طرح جوراب راه راه را معرفی کرد تا بازیکنان زمانی که سرشان پایین است راحت تر در زمین یکدیگر را پیدا کنند.

الکس سانگ در مورد پیراهن جدید میگوید:"فکر میکنم این طراحی بسیار زیبا است. من مد را دوست دارم و زمانی که ترکیب این رنگ ها را دیدم٬ بسیار خوشحال بودم. این پیراهن با پیراهن فصل گذشته کاملا متفاوت است و من از پوشیدن آن بسیار هیجان زده ام. باید برای هماهنگی بیشتر٬ کارهایی را بر روی موهایم انجام دهم!"

به همراه طراحی جدید٬ این پیراهن از تکنولوژی پیشرفته ای نیز برخوردار است که در آن کمپانی نایکی هر دست پیراهن و شورت را از بازیافت ۱۳ بطری پلاستیکی تولید میکند که با این تکنولوژی این پیراهن ۲۳ درصد سبک تر از پیراهن های پیشین است.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰