loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی امیدوار به حمایت هواداران
رمزی امیدوار به حمایت هواداران

رمزی امیدوار به حمایت هواداران


آرون رمزی هافبک آرسنال اصرار دارد که وقتی ماه آینده برای بازی های المپیک به کاردیف می روندهواداران ولزی از تمام بازیکنان حاضر در تیم بریتانیا حمایت کنند.

رمزی یکی از پنج بازیکن ولزی حاضر در تیم استیوارت پیرس است. و به جز او رایان گیگز - هافبک یونایتد و کاپیتان تیم بریتانیا- کرگ بلیمی مهاجم لیورپول و نیل تیلور و جو آلن بازیکنان سوانسی در تیم المپیک بریتانیا حضور دارند.

این حضور مشترک ملی پوشان ولزی در تیم منتخب بریتانیا کمی از سوی فدراسیون فوتبال ولز با نارضایتی و مخالفت رو به رو شده است چرا که آنها نگرانند فیفا و یوفا ولز را مجبور کنند تا در دیگر تورنومنت ها نیز همراه با سه کشور دیگر تحت نام بریتانیا و به عنوان یک کشور به میدان بروند.

اما توپچی جوان آرون رمزی هیچ ترسی در مورد استقبال و پذیرش ملی پوشان ولزی توسط هوادارانشان در بازی اول آگوست تیم المپیک بریتانیا برابر اروگوئه در ورزشگاه ملنیوم ندارد.

این بازیکن 21 ساله امیدوار است تا هواداران اژدهای قرمز از بازیکنان انگلیسی تیم نیز حمایت کنند و این موضوع پشتوانه ای برای تیم استیوارت پیِرس باشد.

رمزی به دیلی استار گفت : " امیدوارم تمام هوادارانمان با هم برای این بازی بیایند. آنها باید از جوانان انگلیسی نیز به خوبی ما پشتیبانی کنند چراکه این یک اتحاد واقعی است.

" بین ما بازیکنان ولزی و هوادارانمان واقعا هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا آنها درک می کنند که حضور در المپیک برای ما چه امتیاز مهمی است.

" این موقعیت تنها برای یک بار در زندگیمان به ما پیشنهاد شده است. موقعیت خوبی که باید از ان استفاده کرد و همه ما می خواهیم با بازیمان در یادها ماندگار شویم."

این بازیکن جوان که پیش از این جام جهانی 2014 برزیل به همراه تیم ملی ولز را هدف گرفته است گفت : " ما بسیار از فدراسیون فوتبال ولز متشکریم که انتخاب را به عهده خودمان گذاشت. آنها نظراتشان را بیان کردند اما به هر حال این انتخاب ما بود.

" این یک تجربه فوق العاده برای تمام بازیکنان است و حضور به عنوان نماینده ولز -در یک تورنومنت بین المللی- برای اولین بار است اما این آخرین بار نخواهد بود.

" دوست دارم کارهای بیشتری همراه با ولز انجام دهم. از زمانی که گری اسپید مربیمان بود بسیار پیشرفت کرده ایم و آن زمان فوتبالی فوق العاده را بازی می کردیم.

" رنکینگ فیفا نشان می دهد که ما تا چه حد دور بودیم و چه میزان پیش رفته ایم. اکنون در رتبه 38 هستیم در حالی که پیش از آن در رتبه 120 بودیم!

کریس کولمن مربی جدید سبکی که گری در تیم ایجاد کرد را باور دارد و اکنون می خواهیم مسابقات انتخابی جام جهانی را به خوبی پشت سر بگذاریم و راهی برزیل شویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۶
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۶۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰