loading
در حال بررسی درخواست شما
وقتی به اینجا می آیید، غافلگیر نخواهید شد!
وقتی به اینجا می آیید، غافلگیر نخواهید شد!

وقتی به اینجا می آیید، غافلگیر نخواهید شد!


در مورد اینکه چرا تیمش از جام حذفی کنار رفت

بازی بیشتر فیزیکی بود تا تکنیکی و آنها از لحاظ فیزیکی از ما قوی تر بودند. در وضعیت خوبی بودیم و در 1-1 به نظر می رسید که در 20 دقیقه ی آخر ما در شرایط بهتری هستیم. مهم بود که اشتباه نکنیم. در گل دوم روی ضد حمله غافلگیر شدیم و آن لحظه ی مهمی در بازی بود.

در مورد اینکه در نیمه دوم همزمان 3 تعویض انجام داد

می دانم که بازی سختی خواهد بود ولی امیدوار بودم که بعد از به زمین آمدن 3 بازیکن، بازی را پیروز شویم. در طرف دیگر همواره می گویید اگر بازیکنان با تجربه را بازی دهید، شانس بهتری برای پیروزی خواهید داشت و امروز هم همینگونه بود. آنها هشیار و فیزیکی و در هوا همواره خطرناک بودند. چمن وضعیت مناسبی نداشت و برای اینکه توپ روی زمین بیاید، زمان زیادی می برد.

در مورد اینکه آیا از انتخاب بازیکنان پشیمان است

خیر.انتخاب های زیادی نداشتم. سانیا، ورمالن و کلیچی نمی توانستند امروز بازی کنند و فکر می کنم کمپل در مجموع بازی خوبی داشت. اگر به برنامه ی بازی های ما نگاه کنید، مسلما نمی توانید همیشه با 11 نفر مشخص بازی کنید. اگر ترکیب را عوض کنید و پیروز نشوید، تقصیر شماست. بنابراین من فقط می توانم که بایستم و بگویم که این تیمی است که من انتخاب کرده ام. ما 10 بازیکن مصدوم داریم و وارد دوره ای می شویم که نمی توانیم در بازی های بزرگ زیاد ترکیبمان را تغییر دهیم.

در مورد عملکرد سول کمپل

به نظر من خوب عمل کرد. برای بازیکنی که 5 ماه بازی نکرده است ، نمایش خوبی بود. شاید در 20 دقیقه پایانی کمی خسته شده بود ولی به طرز شگفت آوری از لحاظ بدنی برای کسی که چنین مدتی بازی نکرده، آماده است! او تحرک دارد، در تمرین سخت کار می کند و می تواستید آن را امروز ببینید.

در مورد استوک سیتی

وقتی به اینجا می آیید، غافلگیر نخواهید شد! با پیشرفتن بازی، آنها هم در مبارزات قوی تر می شدند. در نیمه اول موقعیت های زیادی ایجاد نکردند ولی در نیمه دوم خطرناک تر بودند.

در مورد مشکلات مصدومیت در دفاع

سانیا، ورمالن و کلیچی برای بازی با استون ویلا آماده خواهند بود ولی اگر امروز بازی می کردند ممکن بود آن بازی را از دست بدهند.

در مورد چهار بازی بعدی در لیگ برتر

مهم است که بر روی آنها تمرکز کنیم زیرا ما در وضعیت جالب توجهی هستیم و مسلما چهارشنبه شب بازی بسیار مهمی در خانه ی ویلا داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰