loading
در حال بررسی درخواست شما
نمی توانستم پیشنهاد آرسنال را رد کنم
نمی توانستم پیشنهاد آرسنال را رد کنم

نمی توانستم پیشنهاد آرسنال را رد کنم


این مرد 59 ساله دو هفته پیش پس از گذراندن دوره بسیار موفق به عنوان کمک مربی در تیم شفیلد ونزدی به عنوان سرمربی جدید تیم رزروهای آرسنال و مدیر بخش توسعه و پرورش جوانان باشگاه منصوب شد.

برتون فصل گذشته موفق شد با تیم شفیلد به رقابت های چمپیونشیپ ( لیگ دسته یک ) صعود کند اما اذعان میکند شانس بازگشت به جایی که قبلا به عنوان بازیکن تیم جوانان و مربی جوانان و تیم اصلی در آن کار کرده است وسوسه انگیز بود.

" ترک شفیلد ونزدی برایم سخت بود زیرا فصل گذشته پایان بسیار موفقی در آنجا داشتیم. ما با 10 پیروزی و 2 تساوی از 12 بازی به دسته بالاتر صعود کردیم و همچین باشگاهی که میتواند صعود کند بزرگ است.

" من شفیلد را بسیار دوست دارم، آنجا یکی از بهترین مکان های دنیا برای کار و زندگی کردن است و خانواده ام در مدت زمان کوتاهی که در آنجا بودیم کاملا جا افتاده بودند.

" بنابراین تصمیم گیری بسیار سخت بود، من حتی نمی خواستم به جدایی فکر کنم اما در حقیقت این آرسنال بود که مرا از آنجا خارج کرد."

برتون از کودکی به عنوان کارآموز به آرسنال پیوست و موفق شد در سال 1971 با این تیم قهرمان جام حذفی جوانان شود. سپس در سال 1979 به عنوان مربی تیم جوانان به آرسنال بازگشت و در اواسط دهه هشتاد دستیار دون هاو در تیم اصلی آرسنال شد. برتون میگوید احساس میکند که چرخه مسیر حرفه ایش در حال تکمیل است.

" وقتی به همسرم گفتم عشق اولم آرسنال است کمی ناراخت شد! من از 11 سالگی هوادار آرسنال بودم و در قسمت North Bank و گاهی اوقات به قسمت Clock End می رفتم. زمانی که بیلی رایت سرمربی بود من به باشگاه پیوستم بنابراین میان من و باشگاه یک وابستگی عمیق وجود دارد.

" بدیهی است که بعضی از چیزها مانند ورزشگاه و زمین تمرین متفاوت شده اند اما از آن یک باشگاه فوق العاده باقی مانده است و من همیشه این را احساس میکردم. بازگشت به اینجا فوق العاده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰