loading
در حال بررسی درخواست شما
رابين جایی نمی رود!
رابين جایی نمی رود!

رابين جایی نمی رود!


به نظر می رسد مهاجم هلندی آرسنال در جلسه ای كه به زودی با آرسن ونگر و ايوان گازيديس مدير اجرایی باشگاه خواهد داشت ، همان موضع قبلی خود يعنی ترك كردن آرسنال پيش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را خواهد داشت. اما مقامات آرسنال تصميم گرفته اند تا كاپيتان خود را تا پايان قراردادش با باشگاه كه تا اتمام آن 11 ماه باقی مانده است در تيم نگاه دارند. اين بدين معناست كه ون پرسی فصل آينده نيز در آرسنال توپ خواهد زد و باشگاه حاضر شده تا بر روی اينكه ممكن است وی در پايان فصل آنده به صورت آزاد باشگاه را ترك كند قمار كند.

توپچی های شمال لندنی بر اين باورند كه در صورتی كه ون پرسی را يك سال ديگر در تيم خود نگاه دارند ، وی 30 ساله خواهد شد و بدين ترتيب شانس اينكه تيم ديگری در اين سن به او پيشنهاد قرارداد 4 ساله را بدهد كاهش خواهد يافت و در اين صورت آنها می‌توانند كاپيتان خود را متقاعد به تمديد قرار داد كنند.

ون پرسی در تاريخ 4 جولای بيانيه ای را در وبسايت رسمی خود منتشر كرد كه در آن مشخصا اعلام كرد با چشم اندازی كه آرسن ونگر و مديران باشگاه برای آينده آرسنال دارند موافق نيست و قصد دارد اين باشگاه را ترك كند. وی همچنين صراحتا اعلام كرد حاضر نيست قرار داد خود را با باشگاه تا پيش از اتمام آن تمديد كند.

اما مشخص است كه اين تصميم رابين برای تحت فشار گذاشتن باشگاه و هموار كردن راهش برای انتقال به منچستر سيتی ، تغييری را در خواست و اشتياق آرسنال برای حفظ كاپيتانش ايجاد نكرده است ، حتی اگر اين كار به قيمت از دست دادن 20-25 مليون پوند باشد.

يك منبع آگاه و عالی رتبه از باشگاه آرسنال در اين رابطه گفت: " ما قصد داريم وی را حفظ كرده و تا پايان قراردادش او را در تيم خود نگاه داريم. زمانی كه او 30 ساله شود تمديد قرار دادش آسان تر می شود و ما اميدواريم در سال آخر قرار دادش ذهنيت وی برای ترك باشگاه تغيير كند."

استراتژی قمار گونه آرسنال برای حفظ كاپيتانش علاوه بر اينكه ممكن است منجر به از دست دادن پول هنگفتی شود ، ممكن است در فصل آينده ون پرسی نتواند به دليل نارضايتی اش ، عملكرد خوب خود در فصل گذشته را برای آنها تكرار كند. اما باشگاه از اين بابت كه ون پرسی ، كه از امروز نيز در تمرينات تيم شركت كرده است ، در صورتی كه فصل آينده نيز در تيم بماند به باشگاه كاملا متعهد خواهد بود مطمئن است.


انتظار می رود كه ون پرسی در تور آسيا نيز توپچی ها را همراهی كرده و در سه ديدار دوستانه ای كه در آنجا دارند و مهم ترين آن جمعه هفته آينده و در مقابل منچستر سيتی است برای آرسنال به ميدان برود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۲,۱۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰