loading
در حال بررسی درخواست شما
اشتباه کردم اما پشیمان نیستم!
اشتباه کردم اما پشیمان نیستم!

اشتباه کردم اما پشیمان نیستم!

ونگر مسئولیت انتخاب بازیکنان تیمش را پس از شکست درجام حذفی ودرمقابل استوک سیتی به عهده گرفت.
در روزی که ارشاوین روسیچکی وادواردو بر روی نیمکت نشسته بودند پروفسور به بازیکنانی نظیر جی امانوئل توماس وکریگ استموند وهمچنین فرانسیس کاکوئلین فرصت داد تا بدرخشند!اتفاقی که هرگز نیفتاد.
اما تیم برنده با دوگل دیرهنگام برد خیره کننده ای بدست اورد در روزی که ونگر معتقد است به هنگام انتخاب تیم گزینه های زیادی نداشته است.
انتخابهای زیادی نداشتم وقتی بازیکنان اصلی را ازروی نیمکت به بازی اوردم بازی کی بریک بود بنابراین فکر نمیکنم که مشکلی وجود داشت اینها سخنان ونگر درمصاحبه با بی بی سی بود.
معتقدم که این موضوع مهمیی است شما میتوانید تمام شب راجع به ان صحبت کنید ولی این وظیفه من است که بازیکنان را انتخاب کنم ومن مسئولیت اینی انتخاب را میپذیرم بله من اشتباه کردم!!
مربی ارسنال معتقد است که درحال حاضر بسیار اسان است که از تیمش انتقاد شود وی گفت:بسیار اسان است اگر بگوییم خب اگر بازیکنان اصلی بودند بازی را میبردیم اما باید بگویم این عقیده بسیار خوبی است که ما داریم وبهتراست به ان وفادارباقی بمانیم.
همچنین سول کمپبل اولین بازی خودش را برای باشگاه انجام داد و ونگرمعتقد است وی نمایش خوبی داشته است.
ونگر افزود:سول خوب بود ولی بسیار نامید خواهد شد چرا که ما سه گل دریافت کردیم ودرکل نمایش خوبی بود برای کسی که مدت زیادی است بازی نکرده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۴
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bbc
بازدید: ۷۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰