loading
در حال بررسی درخواست شما
رقابت های نسل آینده آزمون بزرگی خواهد بود
رقابت های نسل آینده آزمون بزرگی خواهد بود

رقابت های نسل آینده آزمون بزرگی خواهد بود


تری برتون سرمربی جدید تیم رزرو معتقد است رقابت های نسل آینده ( NextGen ) آزمونی بزرگی برای بازیکنان جوانش فراهم خواهد کرد و برای رشد آن ها بسیار با ارزش خواهد بود...

رقابت های لیگ قهرمانان زیر 19 ساله های اروپا موسوم به نکست جن با فرمتی نزدیک به لیگ قهرمانان با حضور 24 تیم در ماه آگوست آغاز خواهد شد.

آرسنال یکی از نه تیم جدیدی است که برای اولین بار در دومین دوره این رقابت ها شرکت خواهد کرد و برتون انتظار دارد این مسابقات چالشی باشد که به افزایش سطح تجربه بازیکنان جوانش کمک کند.

" این یک رقابت بسیار خوب است که برگزارکنندگانش وقعا بسیار خوب آن را انجام داده اند. این مسابقات به خوبی سازمان یافته است و تیم ها به همراه بهترین بازیکنان خود در گروه سنی تعیین شده در آن شرکت خواهند کرد.

" شما خود را در مقابل بهترین بازیکنان و باشگاه های بزرگ ارزیابی میکنید، روش و سبک های مختلفی فرامیگیرید و با مشکلات مختلف مقابله میکنید.

" این تمام چیزهایی است که در مورد آن وجود دارد و بازیکنان باید بدانند که چگونه آن ها را فراگیرند. این رقابت ها میتواند به عنوان راه کوچکی به آماده سازی بازیکنان برای رقابت های اروپایی در آینده کمک کند."

آرسنال در این رقابت ها با تیم های اتلتیک بیلبائو، المپیاکوس و مارسی همگروه است و برتون مشتاقانه منتظر این مسابقات است.

" میدانم بیلبائو یک آکادمی فوق العاده دارد که بازیکنان زیادی را برای حضور در تیم اصلیش تولید میکند. در مورد سیستم سایر تیم های گروه اطلاعی ندارم اما مطمئم یک سیستم جذب بازیکنان جوان عالی دارند و ثابت خواهند کرد رقیب بسیار خوبی هستند."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰