loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر در اندیشه جذب گانسو
ونگر در اندیشه جذب گانسو

ونگر در اندیشه جذب گانسو

آرسنال در حال بررسی انتقال 15 میلیون پوندی پائولو انریکه گانسو هافبک تهاجمی تیم سانتوس برزیل است.

اسپورتس میل فاش کرد آرسنال شنبه گذشته به جذب این بازیکن 22 ساله علاقه نشان داده است و یکی از اعضای کادر استعدادیابی آرسنال روز جمعه در میدلزبرو - در رقابت های المپیک- بازی او را زیر نظر خواهد گرفت.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال می خواهد این تابستان برای گسترش انتخاب هایش در ترکیب تیم و به عنوان سومین خرید تهاجمی خود با یک هافبک تهاجمی قرارداد امضا کند و گانسو یکی از برجسته ترین نام های لیست او به نظر می رسد.

این بازیکن برزیلی که 8 بازی ملی نیز در کارنامه دارد یکی از آینده دار ترین بازیکنان جهان است و پیش از این به تیم هایی چون میلان ، چلسی و تاتنهام نیز لینک شده است.

مدیر برنامه های گانسو ، دلسیر سوندا پیش از این در ماه جاری بعد از اینکه مذاکرات برای تمدید قرار داد او به بن بست رسید ، مدعی شده است که او آخرین بازی اش را برای تیم بزرگ برزیلی انجام داده است.


نیمار ستاره برزیلی سانتوس نیز از گانسو خواست تا در این تیم بماند.

او گفت : " او هنوز به من نگفته است که قصد ترک باشگاه را دارد اما همه می خواهند بازیکنی مثل او را در تیم خود داشته باشند.

" بیش از این نمی دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. اما از او می خواهم که مرا تنها نگذارد و واقعا امیدوارم که او باشگاه را ترک نکند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۳۰
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : dailymail.co.uk
بازدید: ۱,۲۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰