loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال دیگر نمی تواند رقابت کند
آرسنال دیگر نمی تواند رقابت کند

آرسنال دیگر نمی تواند رقابت کند


جورج گراهام از آرسنال می خواهد میزان جاه طلبی خود را برای هواداران مشخص کند و این موضوع را شفاف کند که دیگر توان رقابت با تیم های برتر انگلیس را ندارد و توضیح می دهد که چرا آرسن ونگر مجبور به فروش به ونپرسی است.

گراهام معتقد است باید به هواداران صادقانه گفته شود که باشگاه دیگر توان رقابت مالی با تیم های مدعی در لیگ برتر را ندارد و این بدان معناست که ممکن است عدم موفقیت در کسب جام برای مدت زمان بیشتری ادامه داشته باشد.

سرمربی سابق توپچی ها میگوید: " شما باید ونپرسی را بفروشید و همچنان راه خود را ادامه دهید، آرسنال باید به همه بگوید که از نظر مالی توان رقابت ندارد و آن ها نمی توانند با چلسی، منچستر سیتی و حتی یونایتد رقابت کنند.

" اگر باشگاه مجبور به فروش بازیکنان برتر خود است این را نیز باید به هوادارانش بگوید که چرا این روش را انجام می دهد. سال گذشته این ماجرا با فروش فابرگاس ادامه یافت و خیلی دیر بازیکنانی را به خدمت گرفتند و آرسنال یک شروع بد داشت که اوجش خوردن هشت گل در الدتفرافورد بود.

" در مورد ونپرسی نیاز است زودتر همین کار انجام شود، او بیانیه اش را منتشر کرد و گفت باشگاه فاقد جاه طلبی است. آرسنال باید بهترین پیشنهاد را دریافت کند و او را بفروشد. ونپرسی تنها یک فصل دیگر با آرسنال قرارداد دارد و باشگاه سعی در مذاکره با او دارد.

" بهترین راه این بود که آن ها شش ماه قبل پیشنهاد خود را به او ارائه میدادند اما ونپرسی آماده مذاکره نبود. او میداند که در جای دیگر می تواند پیشنهاد بهتری دریافت کند اما این تنها در مورد یک پیشنهاد نیست، این در مورد فتح جام هاست و آرسنال 5 یا 6 سال است که جامی برنده نشده است و این سوالی را ایجاد میکند که آیا باشگاه به اندازه کافی جاه طلب است یا نه"

گراهام در واقع آرسنال را برای مخمصه فعلی سرزنش نمی کند. او در گفت و گو با تاک اسپورت اضافه کرد:

" آرسنال بیش از این چه کار دیگری می تواند با ونپرسی انجام دهد؟ ممطئن نیستم آن ها قادر باشند کار بیشتری انجام دهند و یا اگر من هم می توانستم کاری انجام دهم آن نیز هیچ تفاوتی نداشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۳۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۰۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰