loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط برای رئیس!!
فقط برای رئیس!!

فقط برای رئیس!!

این هفته دفترچه ی رکوردهای آرسنال کمی تغییر کرد تا بجای نام "جرج آلیسون" در برابر عنوان طولانی ترین دوران مربی گری در آرسنال, نام مرد فرانسوی, آرسن ونگر نوشته شود.این در حالی بود که در این مناسبت ونگر با بیان خوشحالی اش از بودن با توپچی ها هرگونه فکری برای بازنشستگی را رد کرده بود و این همان چیزی است که جوانان آرسنال را دوباره به شوق آورد و واکنش گایل کلیچی....
"این باور نکردنی و افسانه ای است! این کلاس یک مربی را به شما نشان می دهد. می دانیم که نگه داشتن آرسن ونگر برای باشگاه بسیار اهمیت دارد و فکر می کنم باید از او حمایت کنیم. بازیکنان دوست دارند برای او بازی کنند و قهرمانی هایی را برای او بیاورند و به همین خاطر فکر می کنم فصل فوق العاده ای خواهد بود.
او همیشه به بازیکنان جوان اعتماد کرده است ولی در چند سال اخیر جامی نبرده ایم و مردم حرف های بدی درباره ی او می زنند. ولی ما باید به این فکر کنیم که او چه چیزهایی را برای باشگاه به همراه آورده است.
او 13 سال است که اینجاست و فکر می کنم امروز آرسنال یکی از بهترین باشگاه های اروپاست و بخش بزرگی از این جریان به خاطر رئیس است."
و اما بدون شک از ثمرات مهم این 13 سال, سبک و شیوه ی خاص آرسنال در فوتبال دنیا یا همان ونگربال است! گایل در این باره ادامه داد:"شش سال است که اینجا هستم و او همیشه ما را به انجام این نوع فوتبال تشویق کرده است.در برابر المپیاکوس هم نشان دادیم که می توانم کاری بکنیم و فوتبالی عالی بازی کنیم! همان شیوه ای که مردم دوست دارند تماشا کنند و وقتی فقط کمی شانس داشته باشیم, گل خواهیم زد!
تنها چیزی که مربی گفته است این بوده که همان طور که ما بازی می کنیم بازی کنید و اگر در هر بازی این کار را انجام دهیم, می دانیم که فصل خارق العاده ای خواهیم داشت.کیفیت این کار را داریم ولی باید به آن ادامه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : other media
بازدید: ۲۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰