loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : انگلستان ليگی جهانی دارد
ونگر : انگلستان ليگی جهانی دارد

ونگر : انگلستان ليگی جهانی دارد


كاروان آرسنال امروز به كوالالامپور مالزی رسيد و در آنجا با استقبال گستره هواداران رو به رو شدند. آرسن ونگر معتقد است كه با توجه به محبوبيتی كه باشگاه در سرتاسر دنيا دارد آنها بايد هر وقت كه فرصتی مهيا شود با آنها ديدار كنند.

" بسيار مهم است كه با هوادارانمان در سراسر جهان ديدار داشته باشيم زيرا در اروپا و خصوصا در انگلستان ما كمی‌ از آنها دور افتاده ايم. ما درك نمی كنيم زمانی‌ كه در حال بازی كردن هستيم چه تعداد از مردم دنيا در حال تماشای‌ بازی ما هستند.

" زمانی‌ كه شما به اينجا می آييد در درجه اول به اين مساله پی می بريد كه ليگ برتر انگستان يك ليگ جهانيست و اين برای‌ فوتبال انگليس يك چالش است كه بتواند اين روند را حفظ كند چراكه كشور های زيادی هستند كه می‌خواهند در چنين شرايطی باشند.

" اين تور برای‌ هواداران ما فرصتی است تا بتوانند با بازيكنان در ارتباط باشند. زيرا زمانی‌ كه شما جوان هستيد فوق العاده است كه بتوانيد كسانی را كه از تماشای آنها در تلويزيون لذت می برديد از نزديك ببينيد."

سرمربی توپچی‌ ها كه پيش از هدايت آرسنال سرمربيگری ناگويا گرامپوس ايت ژاپن را عهده دار بود از حضور مجدد خود در اين قاره بسيار خوشحال است و از علاقه وافر خود به اين قاره می‌ گويد.

" من عاشق آسيا هستم چراكه فرهنگ های مختلف را دوست دارم. يكی از دلايلی كه من مربیگری را انتخاب كرده ام ، ملاقات كردن با افرادی از كشور ها و قاره های‌ مختلف بوده است.

" من دو سال به عنوان مربی در آسيا كار كرده ام و از آن بسيار لذت بردم زيرا با شكل ها و روش های مختلفی از زندگی آشنا شدم. به آسيا بسيار علاقه مندم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰