loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرينات به جا افتادن بازيكنان جديد كمك می كند
تمرينات به جا افتادن بازيكنان جديد كمك می كند

تمرينات به جا افتادن بازيكنان جديد كمك می كند



الكس اوكسليد چمبرلين ، اوليويه ژيرو و لوكاس پودولسكی هر سه به تازگی از مسابقات يورو 2012 به تمرينات وارد شده اند ، اما همان نخستين جلسه تمرينی برای چمرلين كافی بود تا از اين دو بازيكن تازه وارد شناخت پيدا كند.

" ما تاكنون در تمرينات فقط دويده ايم - گروه كوچكی متشكل از من ، كوشلنی ، ژيرو ، اسكيلاچی و تئو. در چند روز گذشته ما تمرينات سختی را پشت سر گذاشته ايم و من متوجه شدم كه اوليويه بسيار خوب است. در حال حاضر با او رابطه بسيار خوبی دارم. او به من كمی فرانسوی ياد می دهد و من نيز در تلاشم تا به او مقداری انگليسی ياد بدهم. او واقعا بچه خوبی است.

" لوكاس را برای اولين بار ديروز ديدم و اون نيز واقعا بچه خوبی است. من كمی هم با او دويدم. در پايان هشت دقيقه دويدن نيز ما در كنار يكديگر بوديم و خستگی و درد پاهای يكديگر را رفع كرديم. بسيار لذت بخش است زمانی كه شما به دليل دويدن در پاهای خود درد احساس می كنيد ،‌ هم تيمی شما می آيد و كمك می‌كند تا آن برطرف شود. و زمانی جالب تر می‌شود كه شما اولين بار است كه همديگر را می‌بينيد.

" من فكر می كنم كه او خريد خوبی است و معتقدم هر دوی آنها در فصل آينده و سالهای بعد نيز مهره های ارزشمندی برای باشگاه خواهند بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰