loading
در حال بررسی درخواست شما
وضعیت مثل پارسال نیست
وضعیت مثل پارسال نیست

وضعیت مثل پارسال نیست



رابین ونپرسی همچنان آینده نا مشخصی دارد و معلوم نیست در تیم خواهد ماند یا خیر، با این حال ونگر می گوید هدف باشگاه حفظ اوست ولی اگر قرار است انتقالی صورت بگیرد باید تا قبل از شروع فصل باشد.

ونگر به خبرنگاران گفت:

"ما بسیار بسیار جاه طلب هستیم، شما این را می دانید، نه تنها جاه طلب هستیم بلکه به روشی که باشگاه را اداره می کنیم افتخار می کنیم.

برای من ارزش یک باشگاه با هوادارانش شناخته می شود، البته برای بقیه این قضیه با دسته چک شناخته می شود ولی برای من میزان حمایت هواداران مهم است، شما نمی توانید ارزشهای یک باشگاه را با رفتن یا ماندن یک بازیکن بسنجید، اینها هیچ ارتباطی با هم ندارند.

ونپرسی مهاجمی سطح بالاست و من یکی از طرفداران بزرگ او هستم، از او در هر شرایطی حمایت کرده ام.

او فقط یک سال قرارداد دارد و تیمهای زیادی او را می خواهند ولی ما می خواهیم او را نگه داریم، به هر حال ما کاری را خواهیم کرد که به نفع باشگاه باشد، اگر در سرتان رمزگشا داشته باشید می فهمید منظورم چیست.

فرصت نقل و انتقالات رسمی 31 آگوست به پایان می رسد ولی ما یک تاریخ دیگر برای آن تعیین کرده ایم، به نظر من مهلت نقل و انتقالات باید قبل از شروع فصل به پایان برسد."

ونگر در مورد بیانیه ای که ونپرسی چند هفته پیش در سایت رسمی اش قرار داد هم گفت:

"نمی خواهم زیاد در مورد آن مساله صحبت کنم چون مطمئن نیستم که آن حرفهای خود رابین باشد، می دونید که!"

تئو ولکات نیز تنها یک سال با آرسنال قرارداد دارد و همچنان مشخص نیست تکلیف او چه می شود، ونگر می گوید آنها می خواهند ولکات را حفظ کنند ولی از طرفی مطمئن است که سایر بازیکنان حاضر در تیم می توانند جای ولکات را پر کنند.

"وضعیت قرارداد او هم مثل رابین است، هر دوی آنها یک سال قرارداد دارند و انتخاب بازیکنان برای تور آسیایی هیچ ارتباطی به این مساله ندارد.

خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد، در این شرایط همیشه منفعت باشگاه را در نظر خواهیم گرفت، ما بازیکنان جوان زیادی داریم به طور مثال الکس اکسلید چمبرلین.

ما بازیکنان جوان زیادی داریم، ما ولکات را وقتی جوان بود خریدیم و می خواهیم بازیکنانمان را حفظ کنیم، همیشه هدف ما حفظ این بازیکنان است."

ونگر معتقد است شرایط تیمش اصلاً مثل سال گذشته بحرانی نیست.

"وضعیت ما مانند سال گذشته در همین موقع نیست.ما تیمی مستحکم داریم و 2 مهاجم نیز خریداری کردیم.

سال گذشته نه تنها دو بازیکنمان را در نقل و انتقالات از دست داده بودیم بلکه در بازیهای پیش فصل مصدومانی هم داشتیم.ما ابو دیابی و جک ویلشر را از دست دادیم و همینطور در آغاز فصل روسیچکی را.این غیر قابل پیش بینی بود.

در سال گذشته وضعیت برای ما دشوار بود زیرا مصدومانی داشتیم.نه فقط به خاطر بازار نقل و انتقالات.من می دانستم فابرگاس می خواهد برود اما ما بهترین بازیکنانمان ،ویلشر،دیابی و روزیسکی را از دست دادیم.این بسیار دشوار بود."

آرسن ونگر میگوید تور آسیایی باشگاه یک گام بسیار مهم برای آمادگی آبو دیابی پیش از آغاز فصل جدید خواهد بود.

دیابی فصل گذشته به دلیل مشکل مصدومیت های متوالی تنها دو باری برای تیم اصلی انجام داد و اکنون فرصتی برای آمادگی خود در فصل جدید دارد.

ونگر اظهار داشت: " نمی توانید تصور کنید چقدر خوشحال و راضی هستم که او را در مرحله اول در ترکیب دراختیار دارم؛ زیرا او یک بازیکن استثنایی است.من محتاط هستم اما راجع به او ممطئنم زیرا دو هفته بسیار سخت را به خوبی گذراند.

این تور فرصت دیگری برای اوست. او سه شنبه شب بازی خواهد کرد و اکنون زمانی است تا حرکات کنترل نشده را ببیند، بدنتان چگونه نسبت به آن عکس العمل نشان میدهد؟ من با توجه به چیزی که در تمرینات از او دیده ام مطمئنم به خوبی آن را انجام می دهد.

او وقتی آماده باشد انتخاب اول حضور در خط هافبک تیم ملی فرانسه است، لوران بلان قبل از یورو این را گفته بود و زمان زیادی منتظر این مساله بود که آیا او می تواند به آن رقابتها برسد یا نه که نتوانست."

ونگر امیدوار است ویلشر تا چند هفته دیگر به تمرینات برگردد اما تایید میکند این هافبک جوان در ماه اگوست برای توپچی ها بازی نخواهد کرد.

"من نسبت به او مثبت هستم اما در قبال جک احتیاط میکنم زیرا اخبار نا امید کننده در مورد او بسیاربوده است.

همه در قسمت پزشکی به من میگویند حال او خوب است.او هنوز در حال انجام تمرینات سبک است.او در ماه جولای تمرینات سبکی را انجام میدهد و برای اطمینان در اگوست نیز به ترکیب ملحق نخواهد شد.

من نمی خواهم مهلت دقیقی به او بدهم زیرا او تحت فشار زیادی قرار دارد.در حال حاضر تلاش میکنیم با او مرحله به مرحله پیش برویم اما اخبار در مورد او مثیت است.

من در حال حاضر مثبتم زیرا هیچ بازگشت به عقبی وجود نداشته است.او مشکلی در مچ پایش داشت و همینطور زانویش نیز دچار مشکل شد.او نیاز داشت تا عملی بر روی تاندون زانوی خود انجام دهد.

مزیت این عمل این بود که به طور کامل التهاب مچ پای او را بهبود بخشید .مچ پای او در وضعیت خوبی است و همینطور زانوی او به خوبی در حال بهبود است.به طور معمول او باید طی چند هفته آینده بازگزدد.

بازگشت او زمان خواهد برد اما اجازه دهید فراموش نکنیم او تنها 20 سال دارد و این بدان معنی است که شما سریعتر از بازیکنی که 32 سال دارد برمیگردید.

اگر مشکلی ایجاد نشود او به سرعت باز خواهد گشت. "

آرسنال بدون چند بازیکن اصلی خود به مالزی رفته و ونگر از این قضیه راضی نیست، بازیکنانی مثل ژیرو و پودولسکی درگیر رقابتهای یورو بودند و دیر به تیم اضافه شدند، آرون رمزی در تیم المپیک بریتانیاست و ونپرسی هم با تیم سفر نکرده است. ونگر در این مورد گفت:

"اینکه چند بازیکنمان را نداریم نگران کننده است ولی چاره دیگری نداشتیم.

بعد از رقابتهایی مثل جام جهانی و قهرمانی اروپا همیشه چنین شرایطی داریم، تنها نکته مثبت این است که بقیه باشگاه ها هم مشکل ما را دارند.

می خواهید بازیکنانتان در یورو عملکرد خوبی داشته باشند ولی این را می دانید که بازیکنانی که از آن رقابتها باز می گردند باید زمان بیشتری برای ریکاوری صرف کنند و تمرکز خود را روی شروع فصل بگذارند.

ما یک بازی با کلن داریم و به دنبال این هستیم که آخر هفته آینده که قرار بود به نیجریه برویم یک بازی دیگر تدارک ببینیم که پشت درهای بسته برگزار خواهد شد."

ونگر همچنین خرید امویلا را رد کرد و اعلام کرد در خط هافبک مشکلی ندارد.

"نه، برای خرید او اقدامی نکرده ایم، در قبال دیابی و ویلشر صبر خواهیم کرد، ما سانگ، رمزی، کاکلن، ویلشر، آرتتا و دیابی را داریم.

اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم در پست هافبک دفاعی و هافبک وسط کمبودی احساس نمی کنیم، اگر در طول پیش فصل مصدومیتی داشته باشیم شرایط فرق خواهد کرد."

ونگر در مورد خرید کازورلا هم با نیشخند گفت: "این بازیکن را نمی شناسم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com & Daily Mail & Goal
بازدید: ۱,۱۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰