loading
در حال بررسی درخواست شما
تور آسیا - روز اول
تور آسیا - روز اول

تور آسیا - روز اول



شور و اشتیاقی که شزنی و چمبرلین در اتاق مصاحبه داشتند نشان می داد روحیه تیم در تور آسیا خوب است.

شاید نشستن در اتاق گروه رسانه ای آرسنال و مصاحبه کردن آن هم بعد از پروازی 14 ساعته برای این دو بازیکن خوشایند نبود ولی استقبال گرم هواداران در مالزی خستگی را از تن تمامی اعضای تیم به در کرده بود، همچنین هیچ اثری از خستگی پرواز در بازیکنان دیده نمی شد، حتی الکس چمبرلین گفت این لذت بخش ترین پرواز زندگی اش بود.

بیست و چهار بازیکن آرسنال سفر هشت روزه خودشان به آسیا را شروع کرده اند و تمامی آنها نیز در مراسم روز اول که شامل امضا گرفتن و عکس گرفتن هواداران با بازیکنان بود حضور داشتند، این مراسم در هتل محل اقامت توپچی ها که در خارج از شهر کوآلالامپور قرار دارد برگزار شد.

قبل از این مراسم کنفرانسی مطبوعاتی برگزار شد که در آن آرسن ونگر، گازیدیس، داتو راژاگوپال سرمربی تیم ملی مالزی، ویچک شزنی، الکس چمبرلین و چند مقام رسمی دیگر حضور داشتند و برنامه های تور تشریح شد. سال گذشته آرسنال موفق شد 4-0 تیم مالزی را شکست دهد ولی سرمربی این تیم معتقد است توپچی ها امسال کار سخت تری خواهند داشت.

بازی دو تیم روز سه شنبه و ساعت 9.45 شب به وقت محلی (18:15 به وقت تهران) برگزار خواهد شد، تیم آرسنال در روز دوم در چند رویداد مخصوص هواداران شرکت خواهند کرد.

تمامی اتفاقات تور آسیا به طور کامل پوشش داده خواهد شد.





آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰