loading
در حال بررسی درخواست شما
پارک مورد توجه قهرمان لیگ امارات
پارک مورد توجه قهرمان لیگ امارات

پارک مورد توجه قهرمان لیگ امارات



دو خبرگزاری Sport360 و Gulf News ادعا کرده اند که منابع باشگاه العین، علاقه این تیم به جذب هافبک 27 ساله کره ای آرسنال که فصل گذشته تنها 6 بار به میدان رفت را تایید کرده اند.

العین که موفق شده است آساموا جیان مهاجم سابق ساندرلند و میشل باستوس بازیکن سابق لیون را جذب کند اکنون برای تقویت خط حمله خود در رقابت های قهرمانی آسیا در نظر دارد تا چو یونگ پارک را جایگزین یاسر القحطانی کند.

هفته گذشته کارلو نوهرا مدیر اجرایی این باشگاه اماراتی در گفت و گو با The National تایید کرد که آن ها به دنبال جذب مهاجم ملی پوشی در لیگ برتر هستند اما اسمی از او نبرد.

" ما برای جایگزنی پست یاسر با مهاجمی که در لیگ برتر بازی میکند مذاکره کرده ایم، هرچند نمی توانم به شما بگویم که مذاکرات کجا انجام شده و چه نتیجه ای داشته است؛ زیرا من در آن مذاکرات حاضر نبودم.

" نمایندگان باشگاه در 10 یا 12 روز گذشته مذاکراتی داشته اند اما هنوز هیچ تاریخ خاصی برای مذاکره نهایی تعیین نشده است. من مطمئنم آن ها یک چیز در ذهن دارند زیرا اگه او نخواهد به اینجا بیاید سپس در جست و جوی بازیکن دیگری خواهند بود."

پارک که در آگوست سال گذشته از موناکو به آرسنال پیوست پیش از این گفته بود هیچ پیشنهادی از باشگاه های دیگر دریافت نکرده است.

او در مرکز تمرینی تیم المپیک کره گفت: " هیچ انتقالی وجود ندارد، هیچ پیشنهادی وجود ندارند، بنابراین من به چیزی فکر نمیکنم. اگر پیشنهادی ارائه شود سپس در موردش فکر خواهم کردم. در حال حاضر نمی خواهم در مورد آرسنال فکر کنم و می خواهم روی بازی های المپیک تمرکز کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۱۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰