loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن مبارز چینی - پرسش و پاسخ
ورمالن مبارز چینی - پرسش و پاسخ

ورمالن مبارز چینی - پرسش و پاسخ


چرا این پوسترها را طراحی کردی؟

من و شوهرم هردو از هواداران سرسخت آرسنال هستیم. می دانیم بسیار خوشخال کننده است که آرسنال با توجه به مشکل اختلاف زمان چین را برای تور پیش فصل خود انتخاب کرده است. علاوه بر این رزرو هتل، بلیط هواپیما و بلیط برای بازی نیز وجود دارد، ما می خواهیم برای نشان دادن عشقمان به آرسنال کارهای فوق العاده ای انجام دهیم. به عنوان فوتبالیست حرفه ای آن ها باید هزاران پوستر و طراحی کلاسیک و جالب که توسط هواداران خارجی ایجاد شده است را دیده باشند اما آرسنال به ندرت به مکان هایی مانند چین سفر میکند بنابراین ما می خواهیم با توجه به این واقعیت که چین کشوری با تمدن طولانی و فرهنگ های گوناگون است برخی از این فاکتورها را در طراحی هایمان نشان دهیم. ما فکر کردیم واقعا عالی خواهد بود چیزی را طراحی کنیم که هم فرهنگ عمیق چین و هم عشق صادقانه ما به آرسنال را نشان دهد.


چه مشکلاتی در طراحی پوسترها داشتی؟ چه مدت طول کشید؟

راستش، من چیزی در مورد فتوشاپ نمی دانستم. پس از چندین درس فوتشاپ آنلاین شروع به کار بر روی این پوسترها کردم.بنابراین بزرگ ترین چالش من یک مشکل فنی بود. در مدت زمان دو هفته 9 تا از آن ها را تمام کردم ( به جز زمان برای چاپ کردن ) اما من سال گذشته 6 تا طراحی کردم که در ان ها فابرگاس و نصری به دلیل شایعات خروجشان از باشگاه وجود نداشتند. بازیکن دیگری که در پوسترها نگذاشتم روزیسکی بود زیرا من از کارم راضی نبودم. او بسیار خوش قیافه است و نتوانستم چیز مناسبی برای توصیفش پیدا کنم. همچنین بسیاری از چاپخانه ها در سایز 2 متر در 2 متر چاپ نمی کنند، خوشبختانه پس از مدت زمان طولانی موفق به انجام دادن این کار شدم.

[تصویر: gun__1342534711_fanbanner_vermaelen.jpg?ic=c569e2T]

چرا شخصیت گوان یو را به ورمالن دادی؟

در اولین فصل حضورش در آرسنال عملکردش چه در خط دفاعی و چه در کارهای هجومی کامل و بی نقص بود. او انسانی قدرتمند با پشتکار و دارای قدرت رهبری است بنابراین من به دنبال پیدا کردن فردی با این ویژگی ها بودم. نخستین کسی که به ذهنم رسید گوان یو بود که به قدرت و خوش اندامی مشهور است. چینی ها قدرت را به صورت " Wei Wu " تلفظ می کنند که واقعا شبیه به تلفیظ چینی ورمالن است. درواقع گوان یو یک تصویر معروف از وفاداری، عدالت، خیرخواهی و شجاعت است. داستان های او در مورد سفر با اسب به تنهایی برای هزاران کیلیومتر و جدا کردن قسمتی از استخوانش برای خارج کردن زهر از استخوان تیر خورده اش، در چین بسیار معروف است. ورمالن نیز تصویری استوار ( اگرچه چهره اش مانند گوان یو فرمز نیست) و قلبی وفادار دارد. من عکس گوان یو را در اینترنت پیدا کردم و این پوستر را به کمک فتوشاپ ساختم.


برای دیگر پوسترها، چرا شخصیت های خاصی به آن ها دادی؟

آرسن ونگر انسان دانایی است. با توجه به تجربه غنی و ظاهر زیبایش فکر کردم مناسب ترین شخصیت ژیانگ ژیا است. او همچنین سخت کوش و باهوش است. او در مقابل ستم های پادشاه شانگ مقاومت کرد و به پادشاهی ژو پناه برد و استاد پادشاه ژو شد. همچنین او به پادشاه کمک کرد تا پادشاه ستم گر را سرنگون سازد و دوران درخشانی را به وجود آورد.به نظر من ونگر تجارب مشابهی دارد زیرا او دانش خود را نه تنها در فوتبال بلکه در زمینه های دیگر مانند اقتصاد نیز نشان داده است.

[تصویر: gun__1342534678_fanbanner_wenger.jpg?ic=8a0b50T]

هنگامی که ژیانگ ژیا - شکل اساطیری در داستان خدایان چینی - در حال کمک به پادشاه ژو بود، تعداد زیادی استراتژی برای افزایش قدرت و صلابت پادشاهی پیشنهاد کرد. ونگر نیز علاوه بر ایفای نقشش در آرسنال به عنوان سرمربی، کارهایی بسیار بیشتر از یکی مربی انجام می دهد و کمکی زیادی به باشگاه می کند. به نظر می رسد او واقعا دارای قدرت های عرفانی است.

[تصویر: gun__1342534727_fanbanner_wilshere.jpg?ic=e60ad6T]

پوستر جک ویلشر مربوط به خدا ارلنگ در رمان مشهور چینی سفر به غرب است. جک بسیار جوان و با استعداد است.یکی دیگر از شباهت هایی که دارند این است که هردوی آن ها یک سگ کوچک دارند. من دیده ام که جک تصویر سگش را در توئیتر نشان دهد.سال گذشته پس از بازی در هانگزو من و شوهرم به اندازه کافی خوش شانس بودیم که وارد mixed zone شویم و این پوستر را به او نشان دادیم. ما در مورد این شخصیت چینی و قدرت فوق العاده اش به او گفتیم.


الهام بخش پوستر تئو ولکات نیز قهرمانی است به نام دای ژونگ از رمان مشهور چینی لبه آب. سرعت برجسته ترین چیزی است که در مورد او وجود دارد. داستان هایی در موردش وجود دارد که قادر بوده است 800 مایل در روز را به کمک سحر و جادوی خاص سفر کند، بنابراین تصویر تئو باید چابک و قدرتمند باشد.

[تصویر: gun__1342534692_fanbanner_vanpersie.jpg?ic=e72bd5T]

در طول فصل 2010/11 هوادارن چینی یک لقب جدید به رابین ونپرسی دادند - ژنرال رابین - که دلیلش عملرد برجسته او در طول فصل بود. طی هشت سال گذشته او به یک فوق ستاره تبدیل شده است که هروقت بخواهد گلزنی میکند. احساس من به او خیلی پیچیده و عمیق است و هنگام طراحی پوسترش، تصاویر زیادی به ذهنم خطور کرد. در نهایت من ماچائو را انتخاب کردم. یک ژنرال در رمان چینی عاشقانه سه پادشاهی. او زمانی که جوان بود با توانایی و شایستگی اش به چیزهای زیادی دست یافت.


آرون رمزی به عنوان خوش قیافه ترین پسر تیم و آینده باشگاه محسوب میشود، بنابراین مهم ترین چیز زمانی که شما پوستر او را طراحی میکنید این است که خوش تیپی و جادو را برای او لحاظ کنید٬ طوری که مردم را به یاد جادوگر خط هافبک بیندازد. هیچ نمونه و طرحی برای او وجود ندارد و من فقط با تخیلم تصویر او را در نظر گرفتم.

ما ویدیویی از ورمالن ساخته ایم که در واقع نقشی که برایش طراحی کرده ای را ایفا میکند. نظرت در مورد آن چیست؟

من بسیار آن را تحسین کردم و هیجان زده شدم. در واقع تقریبا گریه کردم.ورمالن واقعا این نقش را خیلی خوب ایفا کرد. او خیلی جذاب و با ابهت به نظر می رسد. میتوانم بگویم من تنها چند نت موسیقی ارائه داده ام و و او آن را به آهنگ تبدیل کرده است. یکی دیگر از چیزهایی که خیلی حس میکنم این است که پوستر طراحی شده به خوبی توسط کارکنان آرسنال نگهداری شده است.من بسیار سپاسگزارم.


اگر ورمالن را در چین و در این تور تابستانی ببینی، می خواهی چه به او بگویی؟

می خواهم از او بپرسم مرا به یاد میاورد یا نه. همچنین می خواهم از او به خاطر ایفای نقشی که من طراحی کرده بودم تشکر کنم و بگویم که چقدر گوان یو در چین پرستش می شود. در چین مردم زیادی مانند مردم غرب نمی گویند " من به خدا قسم میخورم " آن ها تنها میگویند " من به گوان یو قسم میخورم! " و اکنون من به گوان یو قسم میخورم که امیدوارم توماس بتواند کاپیتان آرسنال شود و در اشبرتون بازنشسته شود.


چرا آرسنال را تا این حد دوست داری؟ چقدر از آمدن آرسنال به چین در این تابستان هیجان زده ای؟

من نخستین بار 10 سال قبل عشق به آرسنال را احساس کردم. این عشق با گذشت زمان رشد کرد اما واقعا نمیدانم چرا، زیرا شما هرگز نمی توانید عشق را تجزیه و تحلیل کنید. این ایمان و اعتقاد است. این احساسی است که از اعماق قلبتان می آید. من و شوهرم بسیار از این تور چین هیجان زده ایم. ما حتی زمان بیشتری را نسبت به سال گذشته به آن اختصاص داده ایم.آلبومی از تصاویر آرسنال درست کرده ایم و بلیط هر دو بازی در پکن و هونگ کونگ را خریده ایم. من از لحظه اولی که آرسنال وارد چین شود تا زمانی که آن ها اینجا را ترک کنند همراهشان خواهم بود.من پيش از اين در مورد آنها نگران بودم زيرا آنها برای برای برگزاری چند ديدار دوستانه پيش فصل می‌ آمدند اما اكنون احساس بهتری دارم و آن به خاطر رفتار و عملكرد فوق العاده آنها در سال گذشته است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰