loading
در حال بررسی درخواست شما
آفوبه آماده دوره قرضی
آفوبه آماده دوره قرضی

آفوبه آماده دوره قرضی


بنیک آفوبه مهاجم جوان و با استعداد آرسنال در آخرین دوره قرضی خود با عملکرد موثرش به ردینگ کمک کرد تا به لیگ برتر صعود کند و در طول یک ماه حضورش در آنجا سه بار به میدان رفت.

این بازیکن 19 ساله اخیرا به همراه انگلیس در رقابت های قهرمانی زیر 19 ساله های اروپا شرکت کرد و موفق به زدن 2 گل برای تیمش نیز شد اما در نهایت در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل یونان از دور رقابت های حذف شد.

اکنون آفوبه پس از بازگشت از این رقابت ها به همراه آرسنال به تور پیش فصل در آسیا سفر کرده است و میگوید همواره روی رسیدن به تیم اصلی و بازی کردن برای توپچی ها تمرکز خواهد کرد.

آفوبه در گفت و گو با Sky Sports اظهار داشت: " اگر رئیس بخواهد مرا برای 6 ماه یا تمام فصل به دوره قرضی بفرستند پس از آن من از این فرصت استفاده خواهم کرد؛ زیرا سال گذشته بازی برای کردن برای ردینگ بسیار برای من سودمند بود. اما بازی کردن برای آرسنال هدف همیشگی من بوده است و خواهد بود.

" بازی کردن برای تیمی که به لیگ برتر صعود می کند یک تجربه عالی بود و تمام بچه ها و اعضای کادر فنی واقعا خوب بودند. آن ها برای رسیدن به سطح آمادگی و دوبار فوتبال بازی کردن به من کمک کردند، بنابراین به طور کلی آن یک دوره بسیار خوب برای من بود."

12 ماه قبل آفوبه به همراه تیم اصلی برای پیش فصل به آلمان سفر کرد اما در آغاز راهش در رسیدن به تیم اصلی، مصدومیت پیشرفت او را متوقف کرد و اکنون او امیدوار است که در این فصل، زمان از دست رفته را جبران کند.

" شش یا هفت ماه دور از میادین بودن همواره برای هر بازیکنی دشوار است به خصوص برای بازیکنی که در حال تلاش برای رسیدن به تیم اصلی است.

" فصل گذشته برای من واقعا خوب به پایان رسید اما امیدوارم امسال، فصل بدون مصدومیتی برایم باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۱۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰