loading
در حال بررسی درخواست شما
منتخب مالزی 1 - آرسنال 2
منتخب مالزی 1 - آرسنال 2

منتخب مالزی ۱ - آرسنال ۲


آرسنال در اين ديدار تداركاتی كه از ساعت 18:15 دقيقه به وقت ايران در ورزشگاه ملی بوكيت جليل مالزی برگزار شد با نفرات زير در ميدان حاضر شد:

ويتو مانونه - كارل جنكينسون - يوهان ژورو - توماس ورمالن ( كاپيتان ) - كيرون گيبس - فرانسيس كوكلن - ميكل آرتتا - آبو ديابی - جروينيو - آندره سانتوس - مروان شاماك


نيمه اول :

بازی متعادل و با حملات جسته گريخته دو تيم آغاز شد اما اين آرسنال بود كه رفته به رفته توانست بر بازی سوار شود. در همان ابتدای بازی بود كه روی پاس خوبی از كوكلن شماك در محوطه جريمه صاحب توپ شد كه با يك شوت سركش از زاويه بسته نخستين تهديد را برای دروازبان مالزی رقم زد. يك دقيقه بعد نيز از روی ضربه كرنری كه از سمت چپ نصيب آرسنال شد ، توماس ورمالن توپ ارسالی ميكل آرتتا را در موقعيتی خوب و با بی دقتی تمام با يك ضربه نمايشی به بالای دروازه فرستاد. حملات آرسنال كماكان ادامه داشت و دو دقيقه بعد نيز جروينيو روی يك دوی تماشایی كه با آبو ديابی انجام داد صاحب موقعيت شد كه با كنترل ناقص وی توپ در اختيار دروازبان مالزی قرار گرفت.

در دقيقه 32 بازی بود كه شايد بهترين موقعيت اين ديدار برای‌ آرسنال از دست رفت. آندره سانتوس روی يك دوی زيبایی كه با شاماك داشت صاحب موقعيت تك به تك شد كه ضربه بغل پای خود را با بی دقتی هرچه تمام تر به بيرون زد. 6 دقيقه بعد نيز سانتوس روی توپ ربايی كه انجام داد بار ديگر صاحب موقعيت تك به تك شد كه اين بار ضربه او توسط دروازبان مالزی دفع شد.

تيم مالزی نيز در اين نيمه با چند شوت از داخل و خارج از محوطه جريمه دروازه آرسنال را تهديد كرد كه مانونه با عكس العمل های‌ خود دروازه را بسته نگاه داشت. اما تنها گل بازی در اين نيمه در دومين دقيقه از وقت های تلف شده نيمه اول به ثمر رسيد كه بازيكن مالزی با يك شوت تماشایی از پشت محوطه جريمه دروازه ويتو مانونه و آرسنال را فروريخت. در اين صحنه سهل انگاری بازيكنان خط هافبك خصوصا كوكلن در تحت فشار قرار دادن بازيكن صاحب توپ كاملا مشهود بود.

نيمه دوم :

آرسنال در آغاز اين نيمه با تغييرات گسترده وارد ميدان شد و به غير از مانونه دروازبان تيم تمامی بازيكنان تعويض شدند. ايگناسی ميكل - كريگ استموند - كايل بارتلی - نيكو يناريس نفرات خط دفاعی ، الكس سانگ - چاكس آنكه - اوكسليد چمبرلين سه هافبك مركزی ، تئو والكات - رايو ميايچی دو وينگر تيم و بنيك آفوبه تك مهاجم تيم را در اين نيمه تشكيل دادند.

دقايقی از بازی گذشته بود كه روی حركت غافلگير كننده ميايچی ، بنيك آفوبه با دروزابان تك به تك شد و توپ را به تير دروازه زد كه كمك داور آفسايد اعلام كرد. دقايقی بعد مالزی فرصت اين را داشت تا دروازه آرسنال را برای بار دوم باز كند كه مانونه شوت بازيكن حريف را مسلط در اختيار گرفت. در ادامه آفوبه روی پاس عالی از الكس سانگ تك به تك شد كه ضربه را با بی دقتی به دروازبان كوبيد. در دقيقه 78 نيز بار ديگر بازيكنان مالزی صاحب فرصت شدند كه با واكنش خوب مانونه خطر رفع شد. در ادامه تئو والكات روی حركت خوب ميايچی صاحب موقعيت ديگری برای آرسنال شد كه با اين موقعيت نيز با تعلل وی از دست رفت. در همين دقايق بود كه آرسن ونگر تعويض ديگری را انجام داد و توماس آيزفيلد جوان آلمانی خود را به جای تئو والكات به ميدان فرستاد. دقيقه 87 بود كه سانگ با پاسی عالی نيكو يناريس را در محوطه جريمه صاحب توپ كرد و او پاس خوبی را برای آيزفيلد تازه وارد فرستاد تا اين ستاره آلمانی با يك ضربه تك ضرب طاق دروازه مالزی رو فروريخت. تنها 3 دقيقه بعد بود كه چاكس آنكه با حركت و پاس خوب از ايگناسی ميكل دروازه مالزی را برای بار دوم باز كند.


نكات بازی :

- آندره سانتوس در اين بازی در كنار جروينيو به عنوان يكی از دو وينگر تيم ايفای نقش كرد.
- آبو ديابی كه پس از مدتها مصدوميت به ميادين بازگشته بود در نيمه اول عملكرد خوب ررا از خود به نمايش گذاشت و آماده به نظر می رسيد.
- آرسنال در اين ديدار كرنر های پرتعدادی را روانه دروازه مالزی كرد اما نتوانست استفاده لازم را از آنها ببرد.
- در نيمه اول هر بار كه دوربين تلويزيونی تصوير ونگر را نشان ميداد هواداران به شدت وی‌ را تشويق می كردند.
- ويتو مانونه در اين بازی 90 دقيقه حضور داشت و عملكرد خوبی را از خود به جا گذاشت.
- الكس سانگ كاپيتان تيم در نيمه دوم بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenla.ir
بازدید: ۱,۰۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰