loading
در حال بررسی درخواست شما
روی هم رفته بازی تمرينی خوبی بود
روی هم رفته بازی تمرينی خوبی بود

روی هم رفته بازی تمرينی خوبی بود


در مورد نتيجه....

ما با دو تركيب مختلف در اين بازی بازی كرديم و من اعتقاد دارم كه هر دو تركيب خوب كار كردند. نيمه اول بازی سرعت بالایی داشت و روی هم رفته برای ما بازی تمرينی خوبی مقابل تيم خوب مالزی بود. دوستان من در اينجا كار خود را به خوبی انجام داده اند زيرا آنها هر سال سريع تر و قدرتمند تر از قبل می شوند. برای پيروزی بايد صبور می بوديم اما نتيجه در مقايسه با اهداف تمرينی كه از بازی داشتيم اهميت كمتری داشت.

فكر می كنم بازی همان كيفيتی را داشت كه ما می خواستيم و آن بسيار مثبت بود. بازی را بدون هيچ مصدومی پشت سر گذاشتيم و روی هم رفته بازی خوبی بود.

در مورد درسهایی كه از اين ديدار آموختيد....

ما هنوز به لحاظ فيزيكی و تكنيكی از آمادگی كامل به دور هستيم و هنوز كارهای زيادی برای انجام داريم. به لحاظ تكنيكی نمايش بدی نداشتيم زيرا بازی كردن روی اين زمين آسان نبود و از طرفی مالزی با سرعت بسيار خوبی بازی می كرد.

روی هم رفته ما هنوز برخی كارهای تاكتيكی و فيزيكی است كه بايد انجام دهيم اما اين نكته را هم فراموش نكنيد كه تعدادی از اين بازيكنان هستند كه دو - سه روز تمرين داشته اند. بعضی از آنها هم حداكثر هفت - هشت روز تمرين داشته اند بنابراين به لحاظ فيزيكی از آمادگی كامل خود به دور بوديم.

در مورد امكان تغيير سبك بازی تيم در فصل آينده....

به اين بستگی دارد كه برنامه شما در بازی چه باشد. ما همواره تلاش خواهيم كرد كه در بازی هر زمان كه توپ را در اختيار داريم به خوبی توپ را به چرخش در بياوريم و هر گاه كه توپ را در اختيار نداريم تلاش می كنيم تا توپ را باز پس گيريم. سبك بازی ما همان خواهد بود. ما همواره تلاش می كنيم هنگامی‌ كه توپ را در اختيار داريم با كيفيت عمل كنيم و زمانی كه توپ را نداريم به عنوان يك تيم به كار دفاع خواهيم پرداخت. من فكر می‌كنم كه همه تيم های‌ ليگ برتر انگليس همين كار را می كنند.

در مورد بيرون كشيدن تئو والكات....

او يكی از همان بازيكنانيست كه تنها دو روز تمرين داشته است. برنامه من از قبل اين بود كه به او 25 دقيقه بازی دهم و در نهايت احساس كردم كه او بيش از اوكسليد چمبرلين به بيرون آمدن احتياج دارد. اين دليلی‌ است كه چرا او را از بازی بيرون كشيدم.

در مورد بازيكنانی‌ كه نظر شما را به خود جلب كردند....

بازيكنان زيادی بودند. از بازی بازيكن شماره هفتشان خوشم امد خصوصا به لحاظ دفاعی ، همچنين از بازی بازيكن شماره هشتشان. بازيكن شماره پانزده نيز زمانی‌ كه به بازی آمد خوب كار كرد ، آنها بازيكنان خوب زيادی داشتند. بازيكن شماره شانزده نيز همينطور و همچنين دروازبانشان كه واقعا فوق العاده كار كرد و به خوبی بازی خوانی می كرد. در مجموع بازيكنان خوب زيادی را در آنها ديدم.

در مورد نزديك بودن به خريد بازيكنی جديد....

نه ، به كسی نزديك نيستيم. از كجا معلوم ، شايد يك بازيكن از مالزی خريديم!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰